پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و اشاره کرد:این انقلاب پرچم حق را برافراشت و با پایبندی به رهنمود ها و رویکرد های امام خمینی شریعت و شیوه زندگی اسلامی را زنده کرد.

امام خمینی (ره) عزم و اراده ملت ایران را برای سرنگونی رژیم طاغوتی برانگیخت

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) عزم و اراده ملت ایران را برای سرنگونی رژیم طاغوتی و تأسیس حکومتی عادل و رها از سرسپردگی و استکبار برانگیخت که شعار آن "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" بود. ایران با این شعار در برابر استکبار جهانی ایستاد و بر پایه روحیه اسلامی از مسائل امت حمایت کرد.

ایران با تدبیر رهبری و اراده ملت و تلاش دانشمندان دستاورد علمی، فناوری و نظامی تحقق بخشید

رئیس مجلس اعلای اسلامی لبنان تصریح کرد: ایرانی که با تحریم های ظالمانه مورد تحریم قرار دارد، توانسته با تدبیر رهبری و پایداری و اراده ملت آن و تلاش دانشمندان قید و بند ها را در هم شکسته و دستاورد های بزرگ علمی، فناوری و نظامی تحقق بخشیده که آن را به قدرت بزرگ در جهان تبدیل کرده است.

ایران به محور مقاومت و بازدارندگی شده که از مسائل امت و حقوق دفاع می کند

آیت الله قبلان با اشاره به اینکه ایران امروز به محور مقاومت و بازدارندگی شده که از مسائل امت و حقوق دفاع کرده و ملت ها را یاری می کند، افزود: ایران همچنان بر عهد خود در یاری ملت فلسطین پایبند است و هرگز در خصوص فلسطین و مقدسات آن کوتاهی نخواهد کرد.

ایران قدرت اساسی برای اعراب و مسلمانان است

وی در ادامه بیان داشت: ایران قدرت اساسی برای اعراب و مسلمانان است که باید با تقویت همکاری مشترک با آن در جهت خدمت به منافع امت در مقابله با دشمنان، آن را حفظ کرد.

کشور ها به جای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با ایران همکاری داشته باشند

رئیس مجلس اعلای اسلامی با بیان اینکه برخی از کشور ها به جای امضای توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی باید با ایران همکاری مشترک داشته باشند، از لبنانی ها خواست همکاری مشترک خود را با ایران که بهترین هم پیمان و حامی لبنان است، تقویت کنند و گفت: امیدواریم که روابط و همکاری بین ایران و لبنان در تمامی سطوح توسعه یابد.

آیت الله قبلان در پایان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ایران تبریک گفت و عزّت، پیشرفت و شکوفایی ایران را از درگاه الهی مسئلت جست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha