شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای پیروزی تاریخی ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن در نبرد "سیف القدس" بر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای پیروزی تاریخی ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن در نبرد "سیف القدس" بر دشمن صهیونیستی را به ملت فلسطین و فرماندهان گروه های فلسطینی تبریک گفت و به مجاهدین مقاوم و شهدا و مجروحان درود فرستاد.

مقاومت فلسطین در این نبرد معادله قدیمی دشمن را شکست داد

حزب الله تصریح کرد: مقاومت فلسطین در این نبرد معادله قدیمی دشمن را شکست داد و معادله جدیدی به وجود آورد که زمینه را برای پیروزی آینده مهیا خواهد کرد و این پیروزی مسئله فلسطین را دوباره زنده کرد و مایه امیدواری ملت های مستضعف جهان شد. این پیروزی بازتاب های راهبردی و سیاسی و فرهنگی بسیار مهمی در آینده درگیری منطقه به همراه خواهد داشت.

غده سرطانی جنایتکار (اسرائیل) از لانه عنکبوت سست تر است

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: ملت فلسطین و قدرت های زنده آن و تمامی کشور های محور مقاومت و ملت ها و نیرو های سیاسی و مردمی آن، اتفاق نظر دارند که غده سرطانی جنایتکار (اسرائیل) از لانه عنکبوت سست تر است و این مسئله باعث می شود آزادی فلسطین از رودخانه تا دریا نزدیک تر شود و توهم صلح و راه حل سیاسی، معامله خیانت بار قرن و عادی سازی روابط به شکست انجامیده و ثابت شد که قدرت مقاومت بالاتر و دشمن پایین است.

حزب الله با بیان اینکه این پیروزی تاریخی و بزرگ مایه افتخار است، افزود: این پیروزی، پیروزی تمامی مردان مقاومت و انسان های شریف و آزادگان است.

حزب الله خطاب به ملت فلسطین و مقاومت آن گفت: صبح امروز یک افق جدیدی را برای امت و مقدسات رقم زدید که بعد از آن به اذن خداوند چیزی جز آزادی نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha