سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ علی یاسین رئیس نشست علمای صور لبنان

حوزه/ شیخ علی یاسین به مناسبت سالگرد جنگ ۳۳ روزه اسرائیل و لبنان بر گزینه ضروری و سه گانه ارتش،مقاومت و ملت تأکید کرد و گفت: این معادله حامی لبنان در برابر پروژه صهیونیستی آمریکایی در دو روی صهیونیستی و تکفیری آن است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رئیس نشست علمای صور و منطقه آن به مناسبت چهاردهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه رژیم اسرائیل و لبنان بر گزینه ضروری و سه گانه ارتش، مقاومت و ملت تأکید کرد و گفت: این معادله حامی لبنان در برابر پروژه صهیونیستی آمریکایی در دو روی صهیونیستی و تکفیری آن است.

وی بر حفظ این معادله که لبنان را در برابر تمامی دشمنان و بحران ها محافظت خواهد کرد، تأکید نمود و به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصر الله فرمانده پیروزی و آزادی و امانتدار ملت و وطن درود فرستاد.

رئیس نشست علمای صور ادامه داد: سید حسن نصرالله حامی منطقه در برابر پروژه های صهیونیستی آمریکایی است و حافظ وحدت لبنان و سلامت این سرزمین و ملت آن به شمار می رود و از ثروت های آن حمایت می کند.

شیخ علی یاسین تصریح کرد: اینکه برخی مسئولیت وضعیت کنونی اقتصاد لبنان را به گردن مقاومت می اندازند، نشانه حماقت سیاسی آنهاست، لذا تأکید می کنیم هرگونه راه حلی برای مشکلات اقتصادی که با نقض حاکمیت لبنان همراه باشد، غیر قابل قبول است و حل مشکلات اقتصادی با نقض حاکمیت لبنان خواست دولت آمریکا می باشد.

روحانی شیعه لبنان بر نقش دولت لبنان در حل مشکلات این کشور و آغاز طرح اصلاحاتی که بر مجازات مفسدان و بازگرداندن اموال به غارت رفته تمرکز دارد، تأکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha