جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ علی یاسین رئیس نشست علمای صور لبنان

حوزه/ شیخ علی یاسین گفت: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب موجب حفظ وحدت ملت ایران و توسعه توانایی ها و پیشرفت آن شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی یاسین گفت: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب موجب حفظ وحدت ملت ایران و توسعه توانایی ها و پیشرفت آن شد.

عباس خامه یار رایزن فرهنگی ایران در لبنان با شیخ علی یاسین رئیس نشست علمای صور در دفتر وی در حوزه علمیه شهر صور دیدار و در خصوص اوضاع عمومی لبنانه و منطقه بحث و گفتگو کرد.

جمهور اسلامی ایران از زمان بنیانگذاری آن در کنار مستضعفان جهان ایستاده است

شیخ یاسین تأکید کرد: جمهور اسلامی ایران از زمان بنیانگذاری آن به دست امام خمینی (ره)، بر انسانیت انسان به دور از گرایش طایفه ای و ملّی آن تأکید کرده و در کنار مستضعفان و محرومان جهان ایستاده است.

وی جنایت صهیونیستی آمریکایی در ترور دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده را محکوم کرد و این اقدام را در چارچوب پروژه صهیونیستی آمریکایی دانست که برای حذف مغز ها و نابغه های عربی و اسلامی و تضعیف قدرت و توانایی این کشور ها انجام گرفت تا رژیم اسرائیل قدرت برتر منطقه باقی بماند، امّا دانشمندان ایران و جهان اسلام این پروژه را شکست خواهند داد.

رئیس نشست علمای صور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به لطف این سیاست و با اثبات وجود خود و توسعه توانایی های علمی، سیاسی و اقتصادی و محاصره پروژه های صهیونیستی آمریکایی در منطقه موفق عمل کرده است.

وی افزود: پروژه های صهیونیستی آمریکایی در منطقه برای تضعیف تمامی کشور های منطقه در جهت خدمت رسانی به رژیم صهیونیستی انجام می گیرد.

رهبر معظم انقلاب با حکمت خود موجب وحدت ملت ایران و پیشرفت آن شد

شیخ علی یاسین از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این شرایط که موجب حفظ وحدت ملت ایران و توسعه توانایی ها و پیشرفت آن علی رغم محاصره غیر انسانی شد، تشکر و قدردانی کرد و گفت: ایران امید تمامی مستضعفان و محرومان جهان و الگوی بزرگی برای پیروی از آن باقی می ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha