جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ علی یاسین رئیس نشست علمای صور لبنان

حوزه/ شیخ علی یاسین اهانت یکی از رسانه های محور آمریکایی به حضرت آیت الله سیستانی را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی یاسین رئیس نشست علمای صور و منطقه آن، تعرض و اهانت یکی از رسانه های محور آمریکایی به حضرت آیت الله سید علی سیستانی، این شخصیت دینی، انسانی، اسلامی و عربی را محکوم کرد و گفت: ایشان در جلوگیری از گسترش تکفیری ها در عراق نقش داشتند و موجب شکست پروژه صهیونیستی آمریکایی شده و حافظ عراق یکپارچه هستند.

وی  افزود: به همین دلیل مزدوران به آیت الله سیستانی و سایر مراجع دینی که برای حفظ امت در برابر خودکامگی آمریکا و تمامی طرح های خصمانه ایستادند و در جهت منافع ملت های منطقه تلاش کردند، اهانت نمودند.

شیخ یاسین در بخش دیگر سخنان خود، اقدام برخی در حمایت از سیاست آمریکا و سفیر آن را محکوم کرد و گفت: این اقدام نقض اصول دیپلماسی و تلاش برای محاصره ملت لبنان و فشار اقتصادی علیه آن است تا پروژه های صهیونیستی آمریکایی در منطقه اجرایی شود.

رئیس نشست علمای صور و منطقه آن ادامه داد: تمامی فشارها و محاصره ها علیه ملت لبنان با هدف عقب نشینی از حقوق و حاکمیت خود و فرو رفتن در مشکلات داخلی انجام می گیرد، امّا این مسئله هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

وی از دولت لبنان خواست عزمش را جزم کند و اقدامات لازم را در جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها و اوج گیری نرخ ارزهای خارجی در مقابل لیره لبنانی انجام دهد.

شیخ علی یاسین طرف های ذیربط به ویژه دستگاه قضائیه را به عمل به وظیفه خود در مبارزه با فساد و مفسدان و حرکت در مسیر قانون دعوت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha