شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم "علی حسن خلیل" و "یوسف فنیانوس" دو وزیر سابق لبنانی را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم "علی حسن خلیل" و "یوسف فنیانوس" دو وزیر سابق لبنانی را محکوم کرد.

جبهه عمل اسلامی این اقدام جنایتکارانه آمریکا را مدال افتخاری بر گردن این دو شخصیت لبنانی داست و گفت: هرگز این اقدامات لطمه ای بر روحیه این دو وارد نخواهد کرد و هرگز بر ارتباط و تمسک آنان به حق ارتش، ملت و مقاومت لبنان در مقابله با دشمن غاصب صهیونیستی و مقابله با تمامی توطئه های داخلی و خارجی تأثیر نخواهد گذاشت.

این جبهه اسلامی ادامه داد: این اقدام بر تمسک، اصرار، عزم و اراده و قدرت این دو و تمامی کسانی که بعد ها تحریم می شوند، خواهد افزود و آنها حافظ تمامی حقوق زمینی، دریایی و هوایی لبنان خواهند بود و تسلیم فشار های تحمیل شده علیه لبنان و ملّت آن در ترسیم مرز های آبی با دشمن متجاوز صهیونیستی نمی شوند و از در کنار مقاومت و حق طبیعی آن در دفاع از حاکمیت، وحدت اراضی، ملّت و مؤسسات آن می ایستند.

جبهه عمل اسلامی در پایان تصریح  کرد: آنطور که به نظر می رسد، دولت شرور آمریکا علیه تمامی کسانی را که در برابر دشمن اشغالگر صهیونیستی می ایستند و طرح ها و توطئه های آن را رسوا می کنند و از مقاومت و حق طبیعی لبنان در آزاد سازی سایر سرزمین های اشغالی و ثروت های طبیعی خود حمایت می کنند، مورد تحریم قرار می دهد.

شایان ذکر است آمریکا در تصمیمی دو شخصیت سیاسی لبنانی را به اتهام حمایت از مقاومت، تحریم کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha