جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حزب الله

حوزه/ حزب الله لبنان گفت: تصمیم جنایتکارانه تحریم دو وزیر سابق لبنان، مدال افتخاری برای دوستان عزیز و تمامی کسانی است که دولت آمریکا آنها را به مقاومت یا حمایت از مقاومت متهم می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان در بیانیه ای نسبت به تصمیم آمریکا در تحریم "علی حسن خلیل" و "یوسف فنیانوس" از وزیران سابق لبنان واکنش نشاد داد و گفت: ما معتقد هستیم که این تصمیم جنایتکارانه، مدال افتخاری برای دوستان عزیز و تمامی کسانی است که دولت آمریکا آنها را به مقاومت یا حمایت از مقاومت متهم می کند.

حزب الله با تأکید بر اینکه دولت آمریکا یک قدرت تروریستی که است که در سرتاسر جهان خرابی و ویرانی به بار می آورد و بزرگترین حامی تروریسم صهیونیستی و تکفیری در منطقه ما به شمار می رود، تصریح کرد: آمریکا اساساً حق ندارد انسان های شریف و مقاوم را تروریسم قلمداد کند و هر آنچه از این دولت صادر می شود محکوم است و قابل قبول نمی باشد.

حزب الله با اشاره به اینکه سیاست تحریم های آمریکا هرگز نخواهد توانست به اهداف آن در لبنان تحقق بخشد و هرگز منجر به تسلیم لبنانی ها و مجبور شدن آنان به کوتاه آمدن در برابر حقوق ملّی و حاکمیتی خود نخواهد شد، افزود: این اقدام بر تمسک لبنانی ها به تصمیم گیری آزاد و کرامت ملّی و حاکمیت کامل کشور خواهد افزود و موضع گیری هیئت رئیس جنبش امل و رئیس جریان "المرده" بیانگر این حقیقت است.

حزب الله بر همبستگی و ایستادگی خود در کنار این برادران و عزیزان تأکید کرد و به موضع گیری ثابت، با صلابت و ایثارگرانه برای دفاع از آزادی و کرامت لبنان درود فرستاد.

شایان ذکر است آمریکا در تصمیمی دو شخصیت سیاسی لبنانی را به اتهام حمایت از مقاومت، تحریم کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha