یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان- شیخ زهیر جعید

جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: به نظر می رسد که مسائل در داخل اسرائیل به بن بست و نقطه بی بازگشتی رسیده است و ممکن است به جنگ داخلی داخلی نیز برسد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به اقدام ناقضانه پهپاد خصمانه صهیونیستی در نقض حریم هوایی لبنان و پرتاب بمب دودزا به کافه‌ای در دروازه فاطمه در منطقه مرجعیون، اعلام کرد: به نظر می رسد که مسائل در داخل اسرائیل به بن بست و نقطه بی بازگشتی رسیده است و ممکن است به جنگ داخلی داخلی نیز برسد.

این جبهه ادامه داد: بنابراین، نتانیاهو برای رهایی از ناکامی و فساد خود جز با انتقال منازعه به بیرون راهی نمی یابد. شاید این پهپاد خصمانه برای این باشد که مقاومت را به واکنشی بکشاند تا نبردی نفس گیر برای آن آغاز کند تا اختلافات فراموش شود و دوباره حول نتانیاهو و طرح های داخلی‌اش جمع شوند.

جبهه عمل اسلامی تصریح کرد: به عبارت دیگر، به نظر می رسد این نقض حریم هوایی لبنان، تلاشی برای کاهش درگیری درونی در رژیم غاصب باشد، بنابراین این اقدام، پیامی احمقانه است و مقاومت در اوج آگاهی و آمادگی است و می داند چه زمانی، چگونه و کجا به این حمله بی پروا پاسخ مناسب بدهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha