سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
الحجیری نماینده پارلمان لبنان

حوزه/ ملحم الحجیری، سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را ستود و آن را نقشه راهی برای پیروزی توصیف کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ملحم الحجیری، نماینده پارلمان لبنان، سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را ستود و آن را نقشه راهی برای پیروزی توصیف کرد که حاوی مبارزه، استواری و عزم برای حمایت از مردم فلسطین به‌ویژه در نوار غزه است و به ارعاب و تهدید آمریکایی-غربی توجهی ندارد.

وی در بیانیه ای سخنرانی سید نصرالله را ظهور عزت، سربلندی، جهاد و پیروزی توصیف کرد و گفت: این ها ویژگی های این مرد بزرگ در عظمت فداکاری ها، بصیرت و شجاعت اوست.

نماینده پارلمان لبنان ادامه داد: در این سخنرانی، مقاومت همه جانبه در برابر غاصب و رویارویی همه جانبه با شرارت آمریکا و غرب استعمارگر اعلام شد و سید نصرالله، سید مقاومت همه جانبه ای است که با درخشش نورش، تاریکی یک امت سرگردان را از بین برد.

وی گفت: در مورد افراد نادان و سازشکار و مرتبطان با پروژه مرتجع عربی آمریکایی-صهیونیستی که پیام های جهاد و مقاومت توسط سید نصر الله و اعلام آمادگی وی برای مقابله با ناوگان آمریکا را عقب نشینی از حمایت از نوار غزه و فلسطین می خوانند، به آنها می گوییم که فاصله واقعیت مقاومت و مبارزه و پایداری آن و بداخلاقی و دروغگویی و سازش کاری آنها، فاصله دین و جهل است.((و مثل کافران چون حیوانی است که آوازش کنند و او از آن آواز (معنایی درک نکرده و) جز صدایی نشنود، کفّار هم (از شنیدن و دیدن حق) کر و گنگ و کورند، زیرا تعقل نمی‌کنند)).

الحجیری در پایان اشاره کرد: ما منتظر ناوگان و ناوهای جنگی شما هستیم و ماهیان دریای مدیترانه شاهد شکست مهیب شما خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha