دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ حجت الاسلام هدایتی گفت:کاروان‌های راهیان نور که هر ساله در کشور برگزار می‌شود نقش بسیار مهمی در فرهنگ سازی و تقویت روحیه انقلابی شرکت کنندگان در این برنامه دارد.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: امروز عصر تهاجم فرهنگی غرب علیه کشورهای اسلامی و مسلمان است.

معاون تهذیب و تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: نباید در مقابل این هجمه فرهنگی و رسانه‌ای بی‌تفاوت باشیم، زیرا بی‌تفاوتی ما می‌تواند لطمات و آسیب‌های بسیاری بر نسل جوان و نوجوان کشور وارد کند.

استاد حوزه علمیه کردستان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ابزارها برای تقابل با جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان بسترهای فرهنگی و نیز تقویت فرهنگ و روحیه انقلابی و مذهبی نسل‌های جوان انقلاب می‌باشد.

حجت الاسلام هدایتی در ادامه با اشاره به اهمیت کاروان‌های راهیان نور در افزایش بصیرت و بینش دانش آموزان و دانشجویان، عنوان کرد: کاروان‌های راهیان نور که هر ساله در کشور برگزار می‌شود نقش بسیار مهمی در فرهنگ سازی و تقویت روحیه انقلابی شرکت کنندگان در این برنامه دارد، بنابراین توجه به این مهم باید نصب العین مسئولان فرهنگی کشور باشد.

معاون تهذیب و تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: دانش آموزان با حضور در مناطق عملیاتی که در قالب کاروان‌های راهیان نور انجام می‌گیرد از نزدیک با مظلومیت و البته شجاعت و دلیری فرزندان این دیار به خوبی آشنا می‌شوند و همین خود عاملی برای خنثی‌سازی جنگ رسانه‌ای و توطئه نرم دشمنان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نهادهای فرهنگی و آموزشی به ویژه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید در بحث کاروان‌های راهیان نور برنامه‌ریزی دقیق و مستمر داشته باشند تا نسل جوان با ارزش‌های انقلاب بیش از پیش آشنا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha