شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زیاد نخاله- جهاد فلسطین

حوزه/ «زیاد النخاله» گفت: وحدت نیروهای مقاومت عربی و اسلامی در مقابله با پروژه صهیونیستی، رکن مهمی برای حمایت از ملت فلسطین و شکست صهیونیست ها است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر اینکه وحدت نیروهای مقاومت عربی و اسلامی در مقابله با پروژه صهیونیستی، رکن مهمی برای حمایت از ملت فلسطین و شکست صهیونیست ها است، اشاره کرد: مردم فلسطین حتی اگر ۱۰۰۰ سال ادامه داشته باشد با رژیم اسرائیل خواهند جنگید.

النخاله در یک سخنرانی به مناسبت روز جهانی قدس در بغداد پایتخت عراق گفت: مردم صبور ما یقینی حتمی نسبت پیروزی دارند و در ذهن صهیونیست ها زلزله ای ایجاد می کنند و این اولین قدم برای پیروزی است.

وی با درود بر مردم بزرگ و دلاور عراق و علما و مراجع آن که حافظ حضور همیشگی اسلام هستند، افزود: ملت فلسطین مسئولیت تاریخی دارد و حتی اگر جنگ هزار سال ادامه داشته باشد، تا آزادی بیت المقدس و تمام فلسطین خواهد جنگید.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی همچنین به مردم بزرگ و مبارز فلسطین که همیشه در حال مبارزه و دفاع از فلسطین و مقدسات آن و بیت المقدس و هویت عربی و اسلامی آن هستند، درود و تبریک گفت.

النخاله افزود: مردم مبارز فلسطین و مبارزان قهرمان آنها که در سراسر فلسطین و کرانه باختری پراکنده شده اند و گردان های رزمی آن که امروز سپر بیت المقدس و اطراف آن هستند، از همه جا به سوی آن بیرون می آیند.

دنیا بفهمد که شرط اول ما برای صلح، برچیده شدن رژیم لعنتی اسرائیل است

وی ادامه داد: بگذارید دنیا بفهمد که شرط اول ما برای صلح، برچیده شدن شهرک لعنتی اسرائیل است که توسط غرب در فلسطین ایجاد شده است و جهان و غرب که از رژیم اسرائیل محافظت می کند بشنوند که صلحی بدون نابودی آنچه در فلسطین تأسیس کرده اند، وجود ندارد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی از میدان‌های مقاومت که حضور و حمایت آن از مردم فلسطین را تایید می‌کند و پرچم‌های مقاومت که در روز جهانی قدس از همه جا برافراشته است، تجلیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: قدس عنوانی است که به اختصار فلسطین است و ما روز جهانی قدس را برای تأیید وحدت ملت خود در حول قدس و مسجد آن جشن می گیریم و با خدا و خود تجدید میثاق می کنیم تا برای آزادی آن و آزادی فلسطین تلاش و مبارزه کنیم.

النخاله در پیامی خطاب به عراقی ها، گفت: "ای مردم بزرگ عراق، ما آمدیم و متوجه شدیم عراق یعنی چه و حضور فعال آن، قلب اعراب و ستون استوار است. از فلسطین و از قدس دور نشوید، زیرا شما بهترین دفاع کننده‌ای هستید که از حق دفاع می‌کنید، بی‌عدالتی را رد می‌کنید و طالب حق و آزادی هستید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha