دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ شیخ حسان عبد الله به مناسبت سالروز صدور بیانیه بالفور گفت: فلسطین دارایی انگلیس نیست که آن را به هر کس بخواهد بدهد. این سرزمین تا روز قیامت متعلق به مسلمانان است و به اذن خدا آزاد خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسان عبد الله رئیس هیئت مدیره تجمع علمای مسلمان لبنان در نشستی علمایی به مناسبت سالروز صدور بیانیه بالفور گفت: امروز به مناسبت منفورترین یادبود در تاریخ امت اسلامی و عربی که باعث مصیبت های زیادی شد، دور هم جمع شدیم.

وی به متن بیانیه بالفور اشاره کرد و افزود: سرزمین فلسطین دارایی انگلیس نیست که آن را به هر کس بخواهد بدهد. حکام عرب حق ندارند از یک وجب سرزمین آن کوتاه بیایند؛ این سرزمین تا روز قیامت متعلق به مسلمانان است و به اذن خدای متعال آن را آزاد خواهند کرد.

 عضو ارشد تجمع علمای مسلمان، ملّت و مؤسسات دینی فلسطین را به شکایت علیه انگلیس دعوت کرد و از تمامی گروه های فلسطینی خواست با به دست گرفتن سلاح و با تمام توان برای جلوگیری از اجرای پروژه های یهودی سازی توسط رژیم صهیونیستی تلاش کنند و شعله جهاد را روشن نگه دارند تا خداوند بر ما منّت گذاشته و آن را از دست صهیونیست های غاصب آزاد گرداند.

شیخ عبد الله با بیان اینکه تمامی کشور های استکبار جهانی دوستدار رژیم صهیونیستی هستند، گفت: امید بستن به اینکه آنها حق و حقوق ما را بدهند، نوعی توسل به توهمات است.

وی ملت لبنان را به حمایت یکپارچه از جورج قرداحی دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha