پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسن عزّ الدین عضو فراکسیون مقاومت

حسن عزّ الدین گفت: تمامی فشار های آمریکا برای هدف قرار دادن مقاومت است، لذا همچنان برای جلوگیری از تشکیل دولت جدید، فشار می آورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان به مناسبت روز شهید، مراسم یادبودی را برای عماد مغنیه با حضور شیخ حسن عزّالدین عضو فراکسیون مقاومت و شخصیت های دیگر در شهرک "طیردبا" برگزار کرد.

عزّالدین در این مراسم گفت: معادله طلایی ارتش، مقاومت و ملت از حاکمیت، استقلال و مرزهای زمینی و هوایی و حقوق لبنان در زمینه آب، گاز و نفت حمایت می کند.

وی افزود: به ملت خود قول می دهیم که این مقاومت در یک ذره از خاک یا یک لیوان از آب هرگز کوتاه نخواهد آمد و هر چقدر که فشار ها شدت گیرد، باز مقاومت از امنیت و استقرار کشور و ملت حمایت خواهد کرد و مورد حمایت ملت خواهد بود.

عضو فراکسیون مقاومت ادامه داد: تمامی فشار های آمریکا برای هدف قرار دادن مقاومت، لبنان و این محیطی است که مقاومت را در آغوش خود بزرگ کرده است، لذا آمریکا همچنان برای جلوگیری از تشکیل دولت جدید، فشار می آورد، به ویژه که ما به تسریع در تشکیل دولت بسیار نیاز داریم. پس همگی باید برای تحقق این امر زمینه را فراهم کنند تا از این بحران ها عبور کنیم.

شایان ذکر است که از میان ۱۲۰ نماینده پارلمان لبنان، ۶۵ نفر، سعد الدین حریری را به عنوان نامزد نخست وزیری لبنان معرفی کردند و میشل عون رئیس جمهور این کشور او را به تشکیل دولت جدید لبنان مأمور کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha