پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان بازگشت ارتباطات و روابط دیپلماتیک میان مراکش و رژیم غاصب صهیونیستی را به شدّت محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان ازسرگیری ارتباطات و روابط دیپلماتیک میان مراکش و رژیم غاصب صهیونیستی را به شدّت محکوم کرد و گفت: این اقدام مراکش در چارچوب عادی سازی خیانت آمیز روابط با رژیم اسرائیل و توطئه معامله قرن است.

این جبهه افزود: ترامپ معامله قرن را با هدف حذف مسئله فلسطین و نابودی کامل آن از روی هستی و همچنین برای فشار حداکثری سیاسی، معنوی و اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران رونمایی کرد؛ چراکه ایران حامی اصلی مسئله و ملّت مظلوم فلسطین است.

 جبهه عمل اسلامی در بیانیه خود نوشت: "محمد ششم" پادشاه مراکش، رئیس کمیته قدس شریف و مقابله با توطئه های صهیونیستی در یهودی سازی قدس و حذف هویت عربی آن است، بنابراین این اقدام او تناقض آشکار و واضح است. چگونه می توان از قدس حمایت کرد و اماکن مقدسه را بازگرداند، در حالی که عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی جریان دارد.

این حزب اسلامی در پایان تصریح کرد: مرحله کنونی واضح است و محور مقاومت می داند که چگونه با حوادثی که به سرعت اتفاق می افتد، تعامل کند و این محور هرگز در برابر سیاست عادی سازی روابط با  اسرائیل و عملیات امنیتی و تروریستی تسلیم نخواهد شد و تا بیرون راندن دشمن و آزادی سازی مقدسات و تمامی اراضی اشغالی پیش می رود.

شایان ذکر است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنچشنبه از امضای قراداد عادی سازی روابط میان مراکش و رژیم صهیونیستی خبر داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha