چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان

حوزه/ شیخ بلال شعبان عادی سازی روابط با دشمن خیانتی به خون شهدا و ضربه ای نیرنگ آمیز به ملت فلسطین دانست و تأکید کرد: امروز ساختن دشمن وهمی، فرار از مسئولیت ملّی و اسلامی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان در بیانیه ای عادی سازی روابط با دشمن خیانتی به خون شهدا و ضربه ای نیرنگ آمیز به ملت فلسطین دانست و تأکید کرد: امروز ساختن دشمن وهمی، فرار از مسئولیت ملّی و اسلامی است.

نابودی اسرائیل و شکست آن از نبرد های سوریه و عراق، آسانتر است

وی با بیان اینکه آنچه اکنون در جریان است، موازین قدرت ها را تغییر نمی دهد و شرایط به نفع پروژه مقاومت تغییر یافته است، اشاره کرد: با توجه اختلافات سیاسی در اسرائیل در سایه انتخابات، امکان تشکیل دولت وجود ندارد و بیشتر احزاب تاریخی این رژیم نتوانستند این خلأ را پُر کنند و همچنین احزاب تازه تأسیس آمریکا به برکت ترامپ از هم فرو پاشیده شده و بایدن مشغول مقابله اقتصادی با چین است، بنابراین نابودی اسرائیل و شکست آن از نبرد هایی که اخیراً در سوریه و عراق اتفاق افتاد، آسانتر است.

ترامپ با ترور حاج قاسم سلیمانی هزینه انتخاب خود را به لابی صهیونیستی پرداخت کرد

شیخ شعبان ادامه داد: ترامپ قبل از خروج از کاخ سفید، فاکتور خود را که ۴۸۰ میلیارد دلار است و همچنین فاکتور انتخاب خود توسط لابی صهیونیستی را پرداخت و این کار را با ترور حاج قاسم سلیمانی و ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای آغاز کرد و با تغییر جنگ های منطقه ای هزینه بردار به ترور ها، برای تغییر سیاسیت آمریکا تلاش کرد.

عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی تنها جنبه رسانه ای و تبلیغاتی دارد

دبیرکل جنبش توحید اسلامی اشاره کرد: عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی بیشتر از اینکه جنبه مردمی و عملی داشته باشد، صبغه رسانه ای و تبلیغاتی دارد و پیروزی های وهمی را برای شکست خورده هایی مثل ترامپ و نتانیاهو تبلیغ می کند.

آزاد سازی قدس یک وظیفه قرآنی و ملّی برای هر مسلمان آزاده است

وی بیان داشت: قدس و فلسطین برای ملت های ما، بسیار مقدس است و آزاد سازی آن یک وظیفه قرآنی و ملّی برای هر مسلمان آزاده است و این عجیب نیست که کشور های دیگر در گرداب عادی سازی روابط قرار بگیرند.

شیخ شعبان در ادامه تأکید کرد: آنچه در جریان است بر ملت های عربی و اسلامی که عاشق فلسطین هستند، تأثیر نمی گذارد و هیچ ترسی برای ملت فلسطین وجود ندارد و ما از آنها حمایت می کنیم.

رژیم اسرائیل، یک رژیم عنکبوتی و سست است

روحانی اهل سنت لبنان در پایان تصریح کرد: مقاومت اسلامی لبنان علی رغم محاصره توسط کشور های دور و نزدیک، بزرگترین پیروزی را تحقق بخشید و ثابت کرد که رژیم غاصب اسرائیل، یک رژیم عنکبوتی و سست است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    انجام ندادن این کار آسان خیانت به اسلام است