سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان

حوزه/ جنبش توحید اسلامی لبنان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی را تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش توحید اسلامی لبنان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی را تبریک گفت.

این جنبش در بیانیه ی خود گفت: انقلاب اسلامی از طریق حمایت از مسائل امت و مستضعفان آن به ویژه مسئله اصلی فلسطین ثابت کرد که ملت ها می توانند علیه طاغوت و حامیان آن قیام کنند و اگر متحد شوند، پیروزی با آنهاست.

جنبش توحید با بیان اینکه پیروزی هم پیمان مومنین عامل است، افزود: وحدت ملت های ما و دوری از چند دستگی و اختلافات موجب نابودی رژیم های ظالم و هیمنه استکبار آمریکایی و غربی بر حاکمیت ما می شود.

جنبش توحید اسلامی ادامه داد: با الگو قرار دادن مکتب انقلاب اسلامی می توانیم محاصره را در هم بشکنیم، ثروت های به غارت رفته را بازگردانیم و مقدساتمان را از لوث وجود دشمنان آزاد کنیم.

این جنبش در پایان گفت: انقلاب اسلامی مبانی عمیقی را در وجدان ملت های مستضعف تحکیم بخشیده و این مبانی در حافظه آنها حک شده و آنها را به سوی مقاومت در برابر ظلم و ظالمان سوق می دهد. همگی ما در انتظار آزادی قدس، مسجد الاقصی و فلسطین از لوث وجود صهیونیست ها و اشغالگر در روز های نه چندان دور آینده هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha