یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کریم علیوی عراق

حوزه/ کریم علیوی المحمداوی یکی از رهبران سازمان بدر عراق، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به جهان اسلام و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کریم علیوی المحمداوی یکی از رهبران سازمان بدر عراق، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به جهان اسلام و ملت ایران تبریک گفت.

وی با بیان اینکه انقلاب یکی از بارزترین حوادث جهان به شمار می رود که معادله را تغییر داد، افزود: منطقه قدرت خود را از اندیشه و انقلاب امام خمینی گرفته است.

علیوی افزود : بدون شک بُعد فکری، رهبری و مردمی در انقلاب اسلامی، این ارزش و خصوصیت ها را به آن بخشید که با آن متمایز بوده و هست. امّا مسئله ای که دشمن و دوست را مدهوش می کند، همان رهبری بزرگ انقلاب است که توانست دیکتاتوری که مستقیماً از سوی ایالات متحده آمریکا و غرب حمایت شد را سرنگون کند.

امتداد تأثیرات انقلاب اسلامی بسیاری از کشور های جهان را شامل شده است

فرمانده سازمان بدر تصریح کرد: سالگرد انقلاب اسلامی ایران، امید را در جان های ملت های آزاده زنده می کند و آن را برای جانفشانی در راه تحقق اهداف مشروع خود و رهایی از دست رژیم های ظالم، به حرکت در می آورد.

وی ادامه داد: تأثیرات انقلاب اسلامی تنها محدود به ایران نمی شود، بلکه بسیاری از کشور های جهان که برای تحقق آزادی و رهایی از ظلم و استبداد رژیم های ظالم و فاسد تلاش می کنند، امتداد تأثیرات این انقلاب این کشور ها را شامل شده است.

انقلاب اسلامی ایران الهام بخش آزادگان تمامی جهان در مخالفت با ظلم و استبداد است

کریم علیوی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران، پایان هیمنه و سلطه آمریکا و استکبار غربی و رسیدن ایران به آزادی و استقلال است و انقلاب اسلامی ایران الهام بخش آزادگان تمامی جهان در مخالفت با ظلم و استبداد و هیمنه قدرت های استکبار جهانی می باشد.

وی در پایان گفت: سالگرد انقلاب اسلامی همیشه ما را به ناامید نشدن و ادامه تلاش تا رسیدن به هدف والا تشویق می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha