پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جمعية العمل الإسلامي

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین گفت: انقلاب اسلامی ایران با هدف رهایی از استکبار و بازگرداندن دوباره اسلام به عرصه و تبدیل آن به نظام و برنامه ای برای زندگی انجام گرفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت العمل الاسلامی بحرین به مناسبت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در بیانیه ای گفت: انقلاب اسلامی ایران با هدف رهایی از استکبار و بازگرداندن دوباره اسلام به عرصه و تبدیل آن به نظام و برنامه ای برای زندگی انجام گرفت و مسئله استمرار این راه مسئولیت تمامی مسلمانان و آزادگان جهان است و تنها منحصر در ملت انقلابی ایران نمی شود.

این جمعیت اسلامی ادامه داد: هر کس می خواهد در انقلاب موفق شود و آن را حفظ کند و در برابر چالش ها پایدار باشد، باید انقلاب اسلامی را الگو و قطب نمای خود قرار دهد.

العمل الاسلامی اشاره کرد: انقلاب پیروزمند ثابت کرد که رهبری مراجع برای امت راه درست برای نجات و پیروزی بر چالش هاست.

این جمعیت تصریح کرد: راه استقلال، آزادی، عزت و کرامت، همان استقلال و دوری از قدرت های استکباری و استعماری و محور ها و وابستگان به آن است و اینکه رویکرد مستقل اسلامی به عنوان رهبر، راهنما و رویکرد زندگی انتخاب شود.

جمعیت العمل الاسلامی در پایان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و عموم ملت مسلمان ایران و تمامی آزادگان جهان تبریک گفت و از درگاه الهی حفظ انقلاب و رهبری را مسئلت جست و برای استمرار و پیشرفت و توسعه آن دعا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha