سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
دفتر تبلیغات

دفتر تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای، از عموم ملت انقلابی ایران اسلامی دعوت کرد تا با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ کوبنده ای به غوغا سالاری دمنان دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه این نهاد حوزوی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ

انقلاب اسلامی پایان بخش شب سیاه ظلم و جور، فساد، تبعیض، فقر، تباهی، استبداد، وابستگی و آغاز نوزایی ایران اسلامی و به اهتزاز درآمدن نگین الله اکبر در پرچم توحید بر فراز ایران می باشد و بار ديگر يوم الله 22 بهمن ، روز به ثمر نشستن نهال شكوهمند انقلاب اسلامي و يكپارچگي ملت آزاد و سر افراز ايران فرا رسيده است.

فجر انقلاب اسلامی ایران، یادآور پایمردی های رهایی بخش و مبارزات تاریخی مردم آزادی خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است. پیروزی انقلاب اسلامی نمادی از دستیابی ملت شریف ایران به استقلال، خودباوری، جایگاهی ویژه در نظام سیاسی جهان دارد.

انقلاب اسلامي ملت ايران همه ارزش‌هاي اسلامي رادر جهان امروز كه تشنه معنويت و عدالت بود زنده كرد و به اسلام و مسلمانان هويت جديدي داد و ملت ايران را الگويي تمام عيار براي عدالت خواهان و مستضعفان  دنيا نمود و اكنون به بركت انقلاب اسلامي، وعده الهي حضرت امام(ره) مبني بر پيروزي ملت‌هاي مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته منطقه در حال تحقق مي‌باشد.

و اینک در آستانه سی وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی مردم بزرگوار ایران در کوران ۳۵ سال مجاهدت، جنگ، تحریم و فشارهای دشمن آبدیده شد و راه مقابله با فتنه ها و بحران های منطقه ای و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن را آموخت و تمام سرمایه گذاری ها و تلاش های دشمنان انقلاب برای براندازی و انحراف و توقف فرایند انقلاب اسلامی را بی اثر و نقش بر آب کرد.

امروز توسعه ایران اسلامی در عرصه های گوناگون علمی و دست یابی دانشمندان کشور به انرژی هسته ای در کنار غوغاسالاری رژیم جعلی و منفور صهیونیستی خود برگی دیگر از عمق و غنای فرهنگ انقلاب اسلامی و الگوگیری آن از نهضت عاشورا را به نمایش می گذارد.

مردم ايران با برپايي مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خود و شركت در راهپيمايي 22 بهمن آماده مي شوند كه برگ زرین دیگری را در تاریخ این کشور اسلامی رقم زده و در راستای تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری گام دیگری بردارند.

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به عنوان اولين نهاد انقلابي، فرهنگي و تبليغي پس از پيروزي انقلاب اسلامي، ضمن گرامي داشت اين روز بزرگ و تكريم مقام شامخ شهداي انقلاب و امام شهيدان و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي آن مرد الهي، همگام با ملت فهيم ايران، با ارزش‌ها و اهداف والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تجديد عهد كرده و بيعت خود را با رهبر و مقتداي خويش تازه مي‌كند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha