پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه/ ویژه برنامه‌های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبار فجر، با شعاد محوری " جشن ملی ۱۴۰۰" در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری، در جلسه هماهنگی مسئولین کمیته‌های اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب آذربایجان شرقی که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب عظیم اسلامی که بی شک یکی از بزرگترین انقلاب‌های تاریخ بشمار می‌رود، با اتکا به قدرت مردم، رهبری و ایمان به خدا، کاخ‌های چندین هزار ساله ظلم و ستم و استبداد را فروریخت و هیمنه ابر قدرت‌های زمان را درهم شکست.

رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی افزود: دهه فجر در حقیقت دهه قدرت نمایی مردم است؛ مردمی با تکیه بر قدرت ایمان و معنویت، ظالمان را از تخت به زیر کشیدند و وعده دیرین الهی را محقق ساختند.

حجت الاسلام اسکندری به رویکردهای محوری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امسال اکثر برنامه‌های بزرگداشت انقلاب اسلامی با محوریت تبیینی و تبلیغی و تعمیق باورها بویژه برای نسل جوان و نوجوان اجرا خواهد شد و از همین رو از کمیته‌های اجرایی انتظار می‌رود در تمام برنامه‌های خود این محورها را مدنظر قرار دهند.

وی همچنین راه اندازی نهضت پرچم را یکی از برنامه‌های اصلی این ستاد در ایام الله دهه فجر خواند و اضافه کرد: این ایام مبارک، بهترین فرصت است که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جای جای میهن عزیز، از کوچه و بازار گرفته تا سر درب منازل، مساجد و اماکن عمومی و … برافراشته کنیم و به جهان اعلام نمائیم که تا پای جان تحت لوای این پرچم مقدس و شعار "لا اله الا الله" خواهیم ایستاد.

تراب محمدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در ادامه این جلسه بر لزوم هم‌افزایی کلیه کمیته‌های اجرایی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تأکید کرد و افزود: نوآوری در برنامه‌ها و شناخت ذائقه‌های جدید و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت کمیته فضای مجازی، الزامات اساسی برنامه‌های امسال می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha