جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای اقدام دولت استرالیا در قرار دادن شاخه سیاسی و نظامی حزب الله در لیست تروریسم را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای اقدام دولت استرالیا در قرار دادن شاخه سیاسی و نظامی حزب الله لبنان در لیست تروریسم را محکوم کرد.

تجمع علما این اقدام استرالیا را همراهی و همگامی این کشور با ایالات متحده آمریکا و انگلیس برای سوق دادن به سمت عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل و محاصره مقاومت و محور آن دانست و گفت: این به دلیل تأثیر بزرگی است که مقاومت بر محور شرارت صهیونیستی، آمریکایی و رژیم های مرتجع عربی گذاشته است.

تجمع علمای لبنان از سوی دیگر، استقبال مراکش از وزیر دفاع رژیم صهیونیستی و امضای توافقنامه نظامی و اطلاعاتی با آن را محکوم کرد و افزود: این توافقنامه تمامی مجاهدینی که در داخل و خارج مراکش برای آزادی فلسطین تلاش می کنند را هدف قرار می دهد.

علمای لبنان این هماهنگی امنیتی را در چارچوب عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل دانستند و گفتند: اکثریت ملت مراکش مخالف این اقدام هستند و با حضور در خیابان آن را کنار می زنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha