جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای سفر "یسرائیل کاتس" وزیر امور خارجه دشمن صهیونیستی به ابوظبی پایتخت امارات را محکوم کرد و گامی در جهت عادی سازی روابط میان رژیم اسرائیل و برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای سفر "یسرائیل کاتس" وزیر امور خارجه دشمن صهیونیستی به ابوظبی پایتخت امارات را محکوم کرد و آن را گامی در جهت عادی سازی روابط میان رژیم اسرائیل و برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس دانست.

تجمع علما افزود: وزیر خارجه رژیم اسرائیل از این سفر برای تحریک علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان دشمن مشترک اسرائیل و کشور های حاشیه خلیج فارس استفاده کرد.

این تجمع در ادامه گفت: جنبه مثبت این سفر این بود که ماهیت محور دشمن که متشکل از رژیم اسرائیل، آمریکا و هم پیمانان آن است علیه محور مقاومت که ایران نقش اساسی در آن دارد، مشخص کرد و این برای ملت های عربی آسان است که تصمیم بگیرند در کدام محور حضور یابند.

علمای مسلمان لبنان به ملت فلسطین در قدس اشغالی به خاطر مقابله با دشمن صهیونیستی در منطقه العیساویه درود فرستاد و اقدام دشمن صهیونیستی را در حمله به مراسم عزای محمد عبید و بازداشت 22 نفر در کرانه باختری را محکوم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha