جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان به ملت قهرمان فلسطین درود فرستاد و اشاره کرد: امروز ملت فلسطین ثابت کرد که ملت واحدی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای گفت: همانگونه که توافقنامه "هفدهم می" به شکست انجامید، به فضل مقاومت و وحدت تمامی توافقنامه های خیانت آمیز از کمپ دیوید تا واسلو و عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل و معامله قرن نابود خواهد شد.

تجمع علما به ملت قهرمان فلسطین درود فرستاد و اشاره کرد: امروز ملت فلسطین ثابت کرد که ملت واحدی است؛ چراکه سرتاسر فلسطین در یاری نوار غزه اعتصاب کردند.

این تجمع با بیان اینکه امروز شاهد آغاز پایان رژیم غاصب صهیونیستی هستیم، تصریح کرد: دشمن اسرائیلی در جنگ اخیر نتوانست هیچ کدام از اهداف نظامی خود را تحقق بخشد و به بمباران زنان و کودکان و زیر ساخت ها و ساختمان های مسکونی روی آورد و این نشان دهنده پیروزی مقاومت و شکست پروژه صهیونیستی آمریکایی عربی است.

موضع گیری ملّی وزیر امور خارجه بیانگر احساسات تمامی لبنانی ها بود

تجمع علمای مسلمان، موضع گیری ملّی "شربل وهبه" وزیر امور خارجه لبنان را ارج نهاد و آن را بیانگر احساسات تمامی لبنانی ها دانست و افزود: برخی از این کشور ها امروز مانع پیشرفت لبنان می شوند و در محاصره آن مشارکت داشته و جلوی تشکیل دولت را می گیرند.

شایان ذکر است که وزیر امور خارجه لبنان در گفتگو با شبکه الحره گفته بود که برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس داعش را برای ما به ارمغان آورده و از آن  حمایت کردند و آن را در نینوا، الانبار و تدمر گسترش دادند. اظهارات وی، خشم برخی از کشور های عربی را برانگیخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha