جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان گفت: اعلام آتش بس یک طرفه از سوی رژیم صهیونیستی به منزله اعلام شکست سنگینی است که پیامد های آن در آینده آشکار خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای با اشاره به اینکه اعلام آتش بس یک طرفه از سوی رژیم صهیونیستی به منزله اعلام شکست سنگینی است که پیامد های آن در آینده آشکار خواهد شد، گفت: این اعلام آتش بس به مثابه آغاز نابودی رژیم اسرائیل است.

در نبرد اخیر، معادله جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد شد

تجمع علما افزود: در نبرد اخیر، معادله جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد شد و آن اینکه تمامی فلسطین یک پیکر واحد است و هرگونه تجاوز به هر بخش فلسطین انگیزه ای برای اقدام تمامی فلسطینی ها در یاری یکدیگر خواهد بود و هرگز اجازه نخواهد داد که دشمن صهیونیستی سرزمین های آنان را مصادره یا تخریب کند یا فلسطینی ها را از خانه و سرزمینشان آواره کند.

این نبرد موجب وحدت در تمامی امت اسلامی شد

علمای لبنان با تأکید بر اینکه این نبرد موجب وحدت در تمامی امت اسلامی شد و مردم از مالزی، اندونزی، لبنان، سوریه، اردن، عراق و یمن و تمامی جهان برای یاری غزه تظاهرات کردند، افزودند: این تظاهرات باعث شد ایالات متحده آمریکا دیگر نتوانست برای استمرار تجاوز صهیونیستی سرپوش بگذارد و اسرائیل مجبور اعلام آتش بس یک طرفه شد.

تجمع علما بیان داشت: وحدت فلسطینی که در اتاق عملیات مشترک تجلی یافت و موفقیت خود را ثابت کرد، باید با وحدت گروه های فلسطینی در سطح سیاسی تکمیل شود.

دعوت از تشکیلات خودگردان به خروج از توافقنامه های خود با اسرائیل

تجمع علمای مسلمان، تشکیلات خودگردان را به اتخاذ تصمیمات سرنوشت ساز در جهت اعلام خروج از توافقنامه اسلو و لغو پیمان نامه همکاری امنیتی و بازگشت به مبارزه مسلحانه به عنوان تنها راه آزادی فلسطین دعوت کرد.

تجمع علمای لبنان، ملت های جهان عربی را به آمادگی برای یاری مسئله فلسطین و فشار بر دولت هایشان در حمایت فلسطین و لغو توافقنامه های عادی عازی روابط با اسرائیل، قطع روابط و بازگشت به معادله سه گانه ای که جمال عبد الناصر اعلام کرد (نه آشتی، نه مذاکره، نه به رسمیت شناختن) دعوت نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha