یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجمع علمای مسلمان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان، تاکید کرد: تمدید آتش بس در غزه از سوی دشمن صهیونیستی ابتدا نشان‌دهنده ناتوانی و عجز آن در دستیابی اهداف آن است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای که پس از نشست هیئت اداری خود به پیگیری تحولات فلسطین اشغالی و جنوب لبنان صادر کرد، تاکید کرد: تمدید آتش بس در غزه از سوی دشمن صهیونیستی ابتدا نشان‌دهنده ناتوانی و عجز آن در دستیابی اهداف آن است.

این تجمع ادامه داد: کشورهایی که بر جنایت این رژیم در غزه سرپوش گذاشتند، دیگر به دلیل فشارهای عمومی در کشورهایشان، نمی توانند ادامه جنایت اسرائیل را که تنها کودکان، زنان و افراد مسن قربانی آن می شوند، سرپوش بگذارند؛ زیرا این به مقاومت در فلسطین فرصت می دهد تا درس های بیشتری به آن بیاموزد و خسارات بیشتری را به صفوف آن وارد کند که بر روحیه جبهه داخلی فروپاشیده آن که دیگر به این دولت اعتماد ندارد، تأثیر می گذارد.

تجمع علما تاکید کرد: حماسه طوفان الاقصی و رویارویی های قهرمانانه مقاومت اسلامی در لبنان که منجر به وارد شدن خسارات سنگین به لشکر الجلیل و انهدام بیشتر تجهیزات نظارتی الکترونیکی شد که دشمن صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی کار گذاشته بود و عملیات حشد الشعبی در عراق و سوریه و عملیات قهرمانانه ارتش قهرمان یمن، همه اینها ثابت کرده است که محور مقاومت در مرحله آماده سازی و آمادگی برای حماسه بزرگی است که خواه ناخواه به آزادی فلسطین و تمام فلسطین منجر خواهد شد.

تجمع علمای مسلمان به مقاومت غزه به دلیل عملکرد فوق‌العاده در عملیات آزادسازی اسرای صهیونیست در ازای آزادی اسرای قهرمان از زندان‌های صهیونیستی درود فرستاد.

این تجمع همچنین با درود بر شهدای دلاور مراد و ابراهیم النمر به دلیل انجام عملیات قهرمانانه صبح امروز در قدس اشغالی، از حمله دشمن صهیونیستی به منزل این دو شهید در صور باهر و برخورد تند با حاضران که حاکی از وحشی گری دشمن صهیونیستی است، انتقاد کرد.

علمای مسلمان لبنان، اقدام دشمن صهیونیستی در قتل دو کودک به نام آدام سامر الغول (۸ ساله) و باسیل سلیمان ابوالوفاء (۱۵ ساله) در جنین را محکوم کرد و از موضع نهادهای حقوق بشری به ویژه یونیسف که با حقوق کودکان مرتبط است، در قبال این جنایت شنیع که به صورت صوتی و تصویری مستند سازی شده، سؤال پرسید.

این تجمع از تشکیلات خودگردان فلسطین که از همه جا غایب است، خواست برای ارائه یک شکایت فوری به شورای امنیت در این زمینه، اقدام کند.

تجمع علمای مسلمان از سفر لودریان فرستاده فرانسه به لبنان و موضع کشورش در قبال آنچه در غزه رخ داد و ایستادگی آن در کنار بنیامین نتانیاهو، جنایتکار جنگی، انتقاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha