شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان گفت: دشمن صهیونیستی با بمباران یک خودروی غیرنظامی در جاده بین شهرک های عطارون و عیناته کشتار جدیدی را در جنوب لبنان مرتکب شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای پس از نشست هیئت اداری خود اشاره کرد: هر امتی میراثی دارد که به آن می بالد و خلاصه ارزش‌هایی است که امت از آن سرشار است و هر کسی که می‌خواهد ارزش‌های صهیونیست ها را بیاموزد باید به میراث آنها مراجعه کند. وزیر میراث و فرهنگ این رژیم از دولت رژیم صهیونیستی می‌خواهد نوار غزه را با بمب هسته‌ای بمباران کند و بر ویرانه‌های آن شهرک‌های یهودی ایجاد کند و به جان اسیران صهیونیست اهمیتی نداد و گفت: آیا جان آنها از جان سربازان صهیونیستی مهم‌تر است؟

این تجمع افزود: این بیانیه بیانگر حقیقت صهیونیست ها به عنوان جنایتکاران جنگی و عاملان قتل عام خونین در طول تاریخ از کفر یاسین و دیر قاسم تا کشتارهای امروز در غزه است، با این وجود جهانی که خود را متمدن و آزاد می داند، همچنان این جنایات را پوشش می دهد و حتی آنها را مبارک می داند و خواستار انجام بیشتر آن است.

تجمع علمای مسلمان تصریح کرد: دشمن صهیونیستی با بمباران یک خودروی غیرنظامی با پهپاد در جاده بین شهرک های عطارون و عیناته کشتار جدیدی را در جنوب لبنان مرتکب شد که منجر به کشته شدن سه دختر و مادربزرگ آنها شد و مادر آنها هنوز. در اتاق مراقبت های ویژه به سر می برد.

این تجمع به خانواده های آن ها تسلیت گفته و خواستار پاسخ فوری مقاومت به این جنایت شد و گفت: دادن پاسخ محکم به دشمن، موجب بازدارندگی آن از گسترش اینگونه اقدامات جنایتکارانه می شود.

تجمع علما به ایستادگی قهرمانانه مردم غزه در برابر جنایات و کشتارهای بزرگ دشمن صهیونیستی که تاکنون در میان توطئه آشکار بین المللی، بیش از ۹ هزار شهید و ده ها هزار مجروح به جای گذاشته است، درود فرستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha