یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجمع مردم تهران در میدان فلسطین

حامیان مردم غزه و فلسطین و عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی در میدان فلسطین تهران با صدای رسا فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند و پیام اقتدار را به تلاویو مخابره کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه از تهران، تجمع عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی، امشب با حضور مردم انقلاب تهران اعم از پیر و جوان، زن و کودک و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در میدان فلسطین پایتخت برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

میدان انقلاب تهران در قرق حامیان غزه | رئیسی: آمریکایی‌ها در جنایات صهیونیست‌ها سهیم‌اند / مصر گذرگاه رفح را باز کند

تجمع‌کنندگان در این مراسم، علاوه بر حمل پلاکاردها و پرچم‌هایی با مضمون محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مخابره پیام اقتدار از میدان فلسطین تهران به تلاویو / مردم غزه تنها نیستند + فیلم

تجمع‌کنندگان با سردادن شعار «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و «فلسطین حمایتت می‌کنیم»، خواستار برخورد قاطع جبهه مقاومت با صهیونیست‌ها شدند.

مردم پایتخت ایران اسلامی از مجامع جهانی و به ویژه سران کشورهای اسلامی خواستند که چشم خود را بر روی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی نبندند و جلوی قتل عام زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم غزه را بگیرند و خود را نزد افکار عمومی رسواتر از گذشته نکنند.

حاج مهدی رسولی و حسین طاهری هم با خواندن اشعار حماسی در حمایت از مظلومان غزه و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها حال و هوای خاصی به این تجمع بخشیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان نیز در جمع تجمع‌کنندگان ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: مردم غزه به گردن جهانیان حق دارند زیرا اروپایی‌ها و مسیحیان را از زیر یوغ صهیونیست‌ها نجات می‌دهند.

وی افزود: آنانی که در حال حاضر دوست دارند آب و غذا و دارو به مردم غزه بفرستند، بدانند که بهترین کمک، بیدار کردن مردم اروپاست. رسالت بزرگ ما رساندن صدا به مردم اروپا و آمریکا و آمریکای لاتین است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ما چیزی مهم‌تر از سلاح برای مردم غزه فرستادیم و آن آموزش تولید سلاح و موشک برای نابودی صهیونیست‌هاست. مهم‌ترین سلاحی که برای مردم غزه فرستادیم، تفکر مقاومت است.

وی ادامه داد: ما الآن به درس‌هایی فراتر از شهادت‌طلبی و تقدیر از شهدا نیاز داریم. سیدالشهدا(ع) درس‌آموز شهادت فقط برای ما نبود. برای امام‌ زمان(عج) فقط شهادت‌طلب کافی نیست، بلکه حضرت می‌خواهند جهان را اداره کنند و کسانی را می‌خواهد که ظالمان و صهیونیست‌ها را در گوشه و کنار جهان نابود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان تصریح کرد: ما در کنار شهادت، کسانی را می‌خواهیم که اهل نصرت امام زمان (عج) باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

مخابره پیام اقتدار از میدان فلسطین تهران به تلاویو / مردم غزه تنها نیستند + فیلم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha