شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ خروش طلاب و دانشجویان علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در تبریز

حوزه/ حوزویان و دانشگاهیان تبریز امروز با تعطیلی کلاس‌های درس خود با حضور در حوزه علمیه ولیعصر(عج) تبریز انزجار خود را از اقدامات وحشیانه اخیر رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزویان و دانشگاهیان تبریز امروز، ۲۶ مهرماه با تعطیلی کلاس‌های درس خود با حضور در حوزه علمیه ولیعصر(عج) تبریز انزجار خود را از اقدامات وحشیانه اخیر رژیم کودک‌کش اسرائیل به‌ویژه بمباران شب گذشته بیمارستان المعمدانی غزه که بیش از ۵۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهای انقلابی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، از مردم مظلوم فلسطین حمایت و اقدام وحشیانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیست در حمله به بیمارستان غزه را محکوم کردند و برخورد قاطع نهادهای بین‌المللی و کشورها اسلامی را مقابل این جنایت ددمنشانه خواستار شدند.

همچنین تجمع‌کنندگان فریاد انتقام سریع و کوبنده و تاریخی جبهه مقاومت را از رژیم آدم‌کش و سفاک اسرائیل سر دادند و آمادگی خود را برای هرگونه حمایت از فلسطین اعلام کردند.

تجمع خودجوش مردم بصیر و انقلابی آذربایجان‌شرقی و تبریز در محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    __ بسمه تعالی __ درود بر مردمان خوب تبریز __ ولایت دوستان و اهل و شب خیز __ بلی تبریز یعنی شهر غیرت __ فرو برده است همواره بحیرت __ از این وصف نکو در کارزارش __ خداوندا کما کان باش یارش __ همیطور مردم پر مهر و با شور __ در استان لرستانند فاشور __ کنند دندان دشمن در دهان خرد __ نمایند بر همه عالم که حق بُرد__