جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ خروش انقلابی مردم اصفهان در حمایت مردم غزه‎، فلسطین و بزرگداشت شهدای افغانستان

حوزه/مردم انقلابی اهواز با شرکت در تجمعی در حمایت از مظلومان فلسطین، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم تجمع مردم انقلابی اهواز در محکومیت جنایات اسرژیم صهیونیستی، شامگاه چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم همراه بود، آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه استان خوزستان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم که با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد، دل نوشته‌ای توسط یکی از دانش آموزان انقلابی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی قرائت شد.

در ادامه، پیام این تجمع توسط مجری برنامه قرائت و حاضرین با سردادن شعارهای ضد استکباری و ضد رژیم صهیونیستی انزجار خود را نسبت به این رژیم کودک کش نشان دادند.

در بخش دیگر مراسم مداح اهل‌بیت حاج حسن صفری، در مصیبت تخریب قبور ائمه بقیع به مرثیه سرایی پرداخت.


در بخش پایانی مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: امشب شب سالگرد فاجعه تخریب بقعه‌های مقدس ائمه بقیع صلوات الله علیهم توسط فرقه‌ی خارجی مسلک و صهیونیستی طریق وهابیت هست، از طرف دیگر این روزها شاهد جنایت‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس درباره مردم مظلوم فلسطین هستیم و ما امشب هم به مناسبت این فاجعه تاریخی و هم به مناسبت شهادت صدها نفر از مردم مظلوم فلسطین جمع شده‌ایم تا به محضر حضرت بقیة‌الله (عج)، نائب برحقش ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای و امت اسلامی تسلیت و تعزیت عرض کنیم.

وی ادامه داد: مردم اهواز پیر و جوان، زن و مرد امشب در مصلای امام خمینی(ره) اهواز جمع شده‌اند تا مراتب تنفر و انزجار خود را از جنایت‌های وحشیانه غده سرطانی جهان و حامیانش و بخصوص سران عرب سازش‌کار با اسرائیل را اعلام بدارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، در پایان گفت: لازم است از حضور تک‌تک شما برادران و خواهران که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لبیک گفته‌اید و همچنین  عزیزان شورای هماهنگی که در این برهه‌ی حساس و تاریخی، علی‌رغم شرایط کرونایی این جلسه باشکوه را در مصلای اهواز تشکیل داده‌اند، تشکر کنم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha