چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
1

حوزه/ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان داشت: ضرورت دارد که همه جهان اسلام در کنار مردم فلسطین قرار گیرند تا این نبرد به پیروزی ختم گردد. دجالی که در روایت‌ها آمده است امروز همان آمریکا است که جنایات اسرائیل را نمی‌بیند و برای مظلومیت اسرائیل گریه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، تجمع دانشگاهیان دانشگاه ادیان و مذاهب در محکومیت جنایات رژیم‌ نژادپرست صهیونیستی برگزار شد.

در این تجمع اعتراضی ناصر ابوشریف «نماینده جنبش جهاد اسلامی» اعلام کرد؛ رژیم صهیونیستی در این نبرد همه غرب را فراخوانده تا نسل کشی جامعه فلسطینی را انجام دهد.

وی گفت: تاکنون دشمن صهیونیستی ۸۰۰۰۰ بمب بر سر مردم غزه ریخته است و این یعنی ۱۲ کیلو بمب برای هر متر مربع است. که نشان دهنده شرایط سختی است که مردم غزه در آن به سر می‌برند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان داشت: ضرورت دارد که همه جهان اسلام در کنار مردم فلسطین قرار گیرند تا این نبرد به پیروزی ختم گردد. دجالی که در روایت‌ها آمده است امروز همان آمریکا است که جنایات اسرائیل را نمی‌بیند و برای مظلومیت اسرائیل گریه می‌کند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمود:« آمریکا شیطان بزرگ است»اضافه کرد؛ اصلی ترین حامی رژیم غاصب صهیونیستی آمریکای جهانخوار است و جهان اسلام باید با وحدت کلمه در مقابل این دشمن غدار ایستادگی نماید و به حول و قوه الهی جبهه مقاومت بیش از پیش به پیروزی نهایی نزدیک تر شده است.

ناصر ابوشریف با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در مقابل نسل کشی مردم فلسطین گفت: چرا مدعیان دروغین حقوق بشر و کودکان و زنان در برابر این جنایت وحشیانه و ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌اند؟ آیا کشتار بی گناهان و بی پناهان فلسطینی در بیمارستان المعمدانی یکی از بزرگترین جنایات تاریخ معاصر نیست؟

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تقدیر و تشکر از تجمع دانشگاهیان دانشگاه ادیان و مذاهب در حمایت از مردم غزه اظهار کرد؛ سردمداران رژیم سفاک صهیونیستی و اربابان و حامیان غربی آنها بدانند این جنایت و این قتل عام مردم غزه بی پاسخ نخواهد ماند و جبهه مقاومت همانگونه هیمنه پوشالی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را در هم شکست به زودی با ایمان به خدای متعال صهیونیست‌های اشغالگر را که خانه و کاشانه فلسطینان همیشه قهرمان را غصب کرده‌اند بیرون خواهد انداخت.

در ادامه این مراسم اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ادیان و مذاهب با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد» خشم و انزجار خود را از این جنایات اعلام کرده و با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل به بیمارستان المعمدانی و قتل و کشتار هزاران تن از مزدان و زنان و کودکان غزه، با مردم مظلوم فلسطین اظهار همدردی کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

هرچه پیش‌تر می‌رویم، حقانیت و ژرفای این موضع جاودان حضرت امام ‌خمینی(رضوان الله تعالی علیه) را درمی‌یابیم که فلسطین مسئله‌ی اصلیِ جهان اسلام است. دشمنان اسلام از راه‌های مختلفی تلاش کردند این اولویت را از فلسطین سلب کنند. از تحمیل جنگ بر ایران تا خلق داعش تا عادی‌سازی رابطه با اشغالگران صهیونیست و طرح موسوم به ابراهیم.

اما مقاومت اسلامی با صبر و تدبیر خلفِ امام، مقام معظم رهبری، و با درایت و شهامت سردارانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی، همچنان مسئله‌ی اصلیِ جهان اسلام باقی مانْد و تنها الگوی مواجهه با اشغالگران، همان مقاومت شد، مقاومتی نیرومند و منسجم که به‌جای دل‌بستن به میانجی‌گریِ غربی‌ها یا حمایت کشورهای عربی و اسلامی، به ایمان و توان خود متکی شد و آنگاه حماسه‌ها آفرید، هیمنه‌ی دشمن را فروریخت و همه‌ی طراحی‌های شومِ دشمنان و خودباختگان را برهم زد. عملیات طوفان الاقصی تازه‌ترین برگ از این کتاب مقاومت بود.

اما دشمن که شکوه خیالی و پوشالی‌اش را رور به فروپاشی دید، ازروی خشمِ کور، اقدام به بمباران وحشیانه‌ی مناطق مسکونیِ نوار غزه نمود که یکی از آخرین و زشت‌ترین پرده‌هایش موشک‌بارانِ بیمارستان المَعمَدانی بود که وجدان بشریت را تکان داد.

ما، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ادیان و مذاهب، ضمن محکوم‌کردن هولوکاست اسرائیلی درحق زنان، کودکان و همه‌ی شهروندان غیرنظامی و بیگناهِ غزه، حمایت همه‌جانبه‌ی خود را از فلسطین آزاد اعلام کرده، خواستار رفعِ حصار از زندانی سرباز به‌وسعتِ غزه هستیم.

ما از دولت‌ها و ملت‌های اسلامی و همه‌ی آزادی‌خواهانِ جهان، به‌ویژه، أصحاب علم و فرهنگ می‌خواهیم از همه‌ی امکان‌ها و فرصت‌هایی که دراختیارشان است، برای رسواکردن صهیونیست‌ها و حامیان غربی‌شان و کاهش آلام غزه‌نشینانِ مصیبت‌دیده و در حصر مانده، استفاده کنند و بدانند که اگر خدایی ناکرده مقاومت اسلامی درهم‌بشکند، صهیونیست‌ها گام‌به‌گام پیش آمده، آرزوی نیل تا فرات را عملی خواهند ساخت، آرزویی که با همت و مقاومت پیروان و عاشقان محمد و آل‌محمد هرگز محقق نشده، به‌زودی، شاهد فروپاشی اسرائیل خواهیم بود.

و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha