یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کانون مساجد هرمزگان

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی برنامه های متنوعی را اجرا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، جنایت و نسل کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی به ویژه در روزهای اخیر و بویژه در بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی در غزه، جهان را در شوک و بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد و کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با اجرای برنامه های متنوع این جنایات را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

اجرای ویژه برنامه حمایت از مردم مظلوم فلسطین بندرعباس

برگزاری راهپیمایی اهالی روستای ولایتمدار و همیشه در صحنه روستای گودو بخش قلعه قاضی شهرستان بندرعباس نیز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام حسن عسکری(ع) بود و شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

قرائت ‌دعای‌ ‌کمیل با سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی طاهری به مناسبت اعلام عزای عمومی در کشور برای مردم مظلوم فلسطین به همت کانون فرهنگی هنری ابوذر در مسجد روستای فاریاب ایسین بندرعباس برگزار شد.

نسل دهه نودی ها کانون فرهنگی هنری بهار ولایت شهر قلعه قاضی شهرستان بندرعباس نیز با تجمع در مسجد محله و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات این رژیم جعلی را محکوم کردند.

ویژه برنامه های کانون های مساجد هرمزگان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

اجرای ویژه برنامه در پارسیان

اجرای ویژه برنامه «قرائت قرآن و جهاد تبیین با موضوع غزه» به همت کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) و با حضور گسترده مردم در شهر پارسیان برگزار شد.

رحیمی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری پارسیان در این برنامه پیرامون توطئه های رژیم غاصب صهیونیستی و مظلومیت مردم فلسطین به ویژه غزه روشنگری کرد و شرکت کنندگان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار و نفرت خود را از رژیم کودک کش اسرائیل سازمان‌های حقوق بی بشر ابراز داشتند.

ویژه برنامه های کانون های مساجد هرمزگان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

ویژه برنامه میناب

برگزاری تجمع دختران نوجوان در مسجد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی نیز از برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری انصار روستای سرمست بخش بندزرک شهرستان میناب بود.

خانم جعفری عباسی مسئول واحد خواهران کانون انصار در جمع دختران نوجوان تجمع کننده که دست نوشته هایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در دست داشتند، پیرامون نحوه تولد نامبارک این رژیم کودک کش سخنرانی کرد.

کودکان عضو کانون فرهنگی هنری حضرت رسول(ص) روستای کلنتاین شهرستان میناب نیز در راستای محکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از کودکان مظلوم غزه، ایستگاه نقاشی برپا کردند و مظلومیت کودکان غزه را به تصویر کشیدند.

کانون فرهنگی هنری کلام الهی روستای سبهتی شهرستان میناب نیز در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی همگام با همه مردم جهان، با برگزاری محفل اُنس با قرآن، قرائت دسته جمعی آیه شریفه «امن یجیب» و روشن کردن شمع، ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین، این نسل کشی و جنایات غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد.

کودکان عضو کانون‌ فرهنگی هنری مهدیه روستای اسلام آباد بخش بندزرک شهرستان میناب هم با تجمع در مسجد و روشن کردن شمع کودکان غزه همدردی کردند.

ویژه برنامه های کانون های مساجد هرمزگان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

اجرای ویژه برنامه هشبندی و توکهور

برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع حمایت از کودکان فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی از برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری نبی رحمت(ص) روستای چراغ آباد مرکزی است.

مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم فلسطین(شهدای بیمارستان المعمدانی) همراه با نماز جماعت مغرب و عشا شروع و با دعای امن یجیب، دعای کمیل و مداحی، سخنرانی حجت الاسلام مرادی در مورد وقایع اخیر غزه و قرائت بیانیه ای در محکوم کردن فجایع رژیم صهیونیستی برگزار شد.

اجرای ویژه برنامه بشاگرد

نسل دهه نودی های کانون فرهنگی هنری یاوران رهبر شهر گوهران بشاگرد با تجمع در مسجد این شهر از کودکان و مردم مظلوم فلسطین حمایت و جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه محکوم کردند.

ویژه برنامه های کانون های مساجد هرمزگان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

اجرای ویژه برنامه رودان

اعضای کانون محبان اهل بیت(ع) محله گلستان شهر دهبارز شهرستان رودان با تجمع در مسجد سیدالشهدا(ع) این محله و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان با روشن کردن شمع به یاد کودکان مظلوم غزه، با خانواده های مردم فلسطین اعلام همدردی و همگی آیه شریفه «أَمَّن یُجِیب» را زمزمه کردند.

اجرای ویژه برنامه حاجی آباد

تجمع پرشور خواهران ولایی عضو کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) روستای طارم در حسینیه این روستا در حمایت از مردم مظلوم غزه همراه با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار شد.

گفتنی است، یکهزار و ۶۳ کانون فرهنگی هنری بامجوز رسمی ستاد کشور در سطح مساجد استان هرمزگان مشغول فعالیت می باشند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha