یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
فریادهای مردم بوشهر در حمایت از فلسطین

حوزه/ مردم همیشه در صحنه بوشهر بار دیگر مشت های خود را گره کرده و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به کف میدان آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مردم همیشه در صحنه بوشهر بار دیگر مشت های خود را گره کرده و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به کف میدان آمدند.

شامگاه چهارشنبه میدان قدس بوشهر در قرق کسانی بود که خشم خود را از جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی نشان دادند و با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نفرت خود را از جنایت های ددمنشانه رژیم اشغال گر قدس ابراز داشتند.

گردهمایی حمایت از مردم مظلوم غزه در حالی شب گذشته در میدان قدس بوشهر برگزار شد که تجمع کنندگان قبل از شروع برنامه خود را به محل تجمع رسانده بودند تا فریاد حمایت از فلسطین سر دهند.

در این تجمع بسیاری از مردم با در دست داشتن پرچم فلسطین و مقاومت، پشتیبانی خود را از مردم این کشور اعلام داشته و وحشی گری های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

این تجمع که با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و سایر اقشار مختلف مردم برگزار شد، تجمع کنندگان خواستار انزجار جامعه مسلمانان جهان نسبت به اسرائیل شدند.

در این بین کودکان و نوجوانان با در دست داشتن دست نوشته هایی با مضمون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام داشتند.

در این تجمع حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در سخنانی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار پاسخ کوبنده به این جنایت ها شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha