دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
فاضلیان

حوزه/ امام جمعه موقت همدان، گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه شرعی و دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان امام جمعه موقت همدان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه بیش از 70 سال است که فلسطین توسط رژیم منحوس صهیونیستی اشغال شده است، اظهار داشت: در تمام این سال‌ها همانند این روزها تاریخ شاهد کشتار و جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین توسط رژِیم صهیونیستی بوده است.

وی با محکوم کردن جنایت اخیر در به شهادت رساندن مردم بی پناه در بیمارستان توسط رژیم صهیونیستی، یادآور شد: در همه کشورهای دنیا بیمارستان به‌عنوان منطقه‌ای امن شناخته می‌شود اما این جنایت که با پشتیبانی آمریکا انجام شد نشان داد این جنایتکاران به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیستند.

امام جمعه موقت همدان، با اشاره به پیام امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۰ مبنی بر لزوم اتحاد مسلمانان برای نابودی اسرائیل، خاطرنشان کرد: اگر این پیام در همان ایام توسط همه درک شده بود، امروز شاهد کشتار وسیع کودکان و زنان بی‌گناه غزه نبودیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز شاهد عجز رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم فلسطین هستیم، اظهار کرد: دلیل کشت و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی توسط این رژیم ستمگر، نداشتن توان و جرأت مقابله با رزمندگان حماس و بالا بردن هزینه مقاومت است.

حجت الاسلام فاضلیان، تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه شرعی و دینی است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید به مشکلات مردم به صورت ویژه رسیدگی شود، گفت: مسئولان به وعده‌های خود در برابر مردم عمل کنند و به یاد داشته باشند پست‌ها و مسئولیت‌هایی که در اختیار آنهاست، یک امانت می‌باشد و لذا تلاش کنند با عمل به موقع و درست، امانت‌دار خوبی برای این مسئولیت‌ها باشند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha