شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مغیثی

حوزه / امام جمعه نهاوند با تأکید بر لزوم پشتیبانی کشورهای اسلامی از ملت فلسطین، گفت: اگر این جنایت‌های صهیونیست‌ها ادامه داشته باشد ملت‌های مسلمان هم ساکت نخواهند ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با تأکید بر اینکه مجامع بین المللی مانند سازمان ملل و سازمان‌های مدعی حقوق بشر، ابزاری برای توجیه جنایت‌های نظام استکبار هستند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها در حالی اعلام می‌کنند که خویشتن‌داری کنید، اما خودشان هواپیمای حامل سلاح را در اختیار ضهیونیست‌ها قرار می‌دهند.

امام جمعه نهاوند افزود: این اقدام آمریکا نهایت بی‌شرمی و جنایت است و تأکیدی بر همدستی آنها با صهیونیست‌های کودک کش است.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و یادآور شد: این شکست غیر قابل ترمیم است و هر اقدامی هم استکبار انجام دهد، نخواهد توانست بر این شکست سرپوش بگذارد.

حجت الاسلام مغیثی، با تأکید بر اینکه این شکست معادلات صهیونیست‌ها را بر هم زد، گفت: این شکست غیر قابل جبران و شکستی همه جانبه برای آمریکا و صهیونیست‌ها است.

وی با تأکید بر لزوم پشتیبانی کشورهای اسلامی از ملت فلسطین، خاطرنشان کرد: اگر این جنایت‌های صهیونیست‌ها ادامه داشته باشد ملت‌های مسلمان هم ساکت نخواهند ماند.

امام جمعه نهاوند، با بیان اینکه این جنگ یک جنگ ترکیبی است، اظهار کرد: علاوه بر جبهه عملیاتی در جبهه‌های سیاسی و رسانه‌ای هم این جنگ ادامه دارد و باید در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشته باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha