شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احزاب لبنان

حوزه/ نشست احزاب و نیرو ها و شخصیت های ملی لبنان، تجاوز نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نشست احزاب و نیرو ها و شخصیت های ملی لبنان در نشست دوره ای خود، با صدور بیانیه ای، تجاوز نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران در چارچوب طرح جنایتکارانه یهودی سازی آن را به شدت محکوم کرد.

این نشست ادامه داد: زمان این حمله در شرایطی انجام می گیرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر دشمن صهیونیستی برای صدور بحران داخلی خود تلاش می کند و از توقف تشدید مقاومت مسلحانه از طریق تشدید تجاوزات بیشتر علیه مردم فلسطین و مقدسات آنها ناتوان مانده است.

نشست احزاب لبنانی از پاسخ سریع مقاومت در نوار غزه به تجاوزات صهیونیست ها به مسجد الاقصی با بمباران شهرک های صهیونیست نشین در جنوب فلسطین اشغالی قدردانی کرد و از همه مردم آزاده و شریف امت خواست تا گسترده‌ترین کمپین حمایتی از مقاومت مردم فلسطین در برابر تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها را راه اندازی کنند.

این نشست عدم اقدام دولت‌های عربی در برداشتن گام‌های عملی برای حمایت از مبارزات مردم فلسطین و تداوم برخی از آنها در برقراری روابط با رژیم اشغالگر که آن را به پافشاری در تجاوزات خود تشویق می کند، به شدت محکوم کرد.

نشست احزاب ملّی لبنان حملات مستمر رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم کرد و تأکید نمود: این حملات تلاشی مذبوحانه برای تضعیف توانایی‌های سوریه و ائتلاف مقاومت آن است.

این نشست در این راستا خطاب به رهبری، ارتش و مردم سوریه و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، شهادت نیرو های آن را در این حملات عمیقا تسلیت گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha