جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ حسان عبد الله - تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ شیخ حسان عبد الله گفت: تمامی پیروز های ماه مه (آزادی جنوب لبنان) به لطف مرد بزرگی بود که با حضور خود اسلام را در این عصر زنده کرد و آن شخص امام روح الله موسوی خمینی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسان عبد الله رئیس هیئت مدیره تجمع علمای مسلمان در این مراسم گفت: تمامی پیروز های ماه مه (آزادی جنوب لبنان) به لطف مرد بزرگی بود که با حضور خود اسلام را در این عصر زنده کرد و آن شخص امام روح الله موسوی خمینی است.

جمهوری اسلامی بر اساس حکم اسلام عمل می کند

وی ادامه داد: در سالروز عید مقاومت و آزادی جنوب لبنان، قیام امام خمینی در برپایی اولین حکومت اسلامی معاصر را یاد آور می شویم؛ حکومتی که بر اساس حکم اسلام عمل می کند و برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی از روی هستی در زمینه نظامی، مادّی، معنوی، فقهی، سیاسی و در تمامی زمینه ها حمایت می کند.

مقاومت دروغ بودن شکست ناپذیری ارتش صهیونیستی را ثابت کرد

شیخ عبد الله بیان داشت: ماه مه میلادی مملو از پیروزی هاست که از جمله آنها لغو توافقنامه ۱۷ مه بود که قدرت حاکم در لبنان و آمریکا به دنبال این بودند که این کشور مثل مصر با دشمن صهیونیستی توافق همکاری امضا کند، امّا تحصن مشهور تجمع علمای مسلمان در مسجد امام رضا (علیه السلام) منجر به لغو آن توافقنامه شد. همه این پیروزی ها منجر به پیروزی ۲۵ ماه می و عقب نشینی بی قید و شرط رژیم اسرائیل شد و مقاومت دروغ و نیرنگ آمیز بودن افسانه شکست ناپذیری ارتش صهیونیستی را ثابت کرد. این پیروزی موجب پیروزی غزه و عقب نشینی اسرائیل شد.

پیروزی نبرد سیف القدس به معنی پایان درگیری نیست

عضو ارشد تجمع علمای مسلمان تصریح کرد: پیروزی های ادامه داشت تا امروز پیروزی نبرد "سیف القدس" تحقق یافت، امّا این به معنی پایان درگیری نیست، بلکه این آغاز نبرد به شمار می رود؛ چراکه تمامی نیرو های حامی رژیم صهیونیستی و سرخورده های عرب برای شکست سیاسی ما و نابودی دستاورد ما در جنگ، چنگ و دندان تیز کرده اند؛ دلیل آن اظهارات اخیر یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در غزه است مبنی بر اینکه هیچ توافقنامه ای وجود ندارد و مصری ها به غزه می آیند و بعد به رام الله می روند و در نهایت پیش صهیونیست ها می روند.

محاصره و مشکلات اقتصادی لبنان به خاطر قرار گرفتن در محور مقاومت است

شیخ حسان عبدالله بر بیانات سید حسن نصر الله در سخنرانی اخیر مبنی بر اینکه تجاوز به حرمت قدس، آغازی بر نبردی در سطح تمامی منطقه است، تأکید کرد و در خصوص مشکلات و بحران لبنان گفت: محاصره و مشکلات اقتصادی لبنان به خاطر قرار گرفتن در محور مقاومت است. ان شاء الله امور به نفع مقاومت و محور مقاومت در لبنان و منطقه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha