جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فلسطین

حوزه/ مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با صدور بیانیه پیروزی در نبرد تاریخی بزرگ "سیف القدس" را به ملت فلسطین تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با صدور بیانیه پیروزی در نبرد تاریخی بزرگ "سیف القدس" را به ملت فلسطین تبریک گفت و اشاره کرد: این نبرد مرحله جدیدی را در روند درگیری با دشمن صهیونیستی به وجود آورد و هیمنه و سلطه گری و خودکامگی اسرائیل را در هم شکست.

پیروزی فلسطین نتیجه وحدت و همبستگی است

مجلس اعلای شیعی با تأکید بر اینکه پیروزی فلسطین نتیجه وحدت و همبستگی است، افزود: مقاومت فلسطینی ها و همبستگی آنها در دفاع از سرزمینشان، معادله درگیری با دشمن را تغییر داد و مقاومت معادله بازدارندگی جدیدی را در برابر تجاوز اسرائیل تحقق بخشید و زمینه را برای بیرون راندن اشغالگران و نجات مقدسات فراهم کرد.

گروه های فلسطینی این پیروزی را حفظ کنند

مجلس اعلای اسلامی، گروه ها و نیرو های فلسطینی را به حفظ این پیروزی از طریق تقویت همبستگی و تحکیم همکاری در چارچوب مقاومت دعوت کرد.

فلسطین در خط مقدم دفاع از ملت ها و کشور های امت قرار دارد

این مجلس، ملت ها و کشور های عربی و اسلامی را به حمایت از ملت مقاوم فلسطین در بازسازی اماکن تخریب شد و فراهم آوردن تمامی امکانات در جهت تقویت پایداری ملت فلسطین و ایستادگی در کنار آنها در برابر تجاوز اسرائیل دعوت کرد و گفت: فلسطین در خط مقدم دفاع از ملت ها و کشور های امت قرار دارد.

مجلس اعلای شیعی لبنان، به شهدا و مقاومت فلسطین که در نبرد سیف القدس متحد شده و این پیروزی را برای فلسطین و امت عربی و اسلامی تحقق بخشیدند، درود فرستاد و اشاره کرد: این پیروزی به سلسله پیروزی هایی که توسط محور مقاومت در مقابله با پروژه صهیونیستی آمریکایی در منطقه تحقق یافته، اضافه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha