پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش بین المللی ائتلاف فتح در حمایت از مقاومت فلسطین

حوزه/ اولین همایش بین المللی ائتلاف فتح عراق برای حمایت و پشتیبانی از مقاومت ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیستی با حضور رؤسای سه گانه عراق و رؤسای فراکسیون های سیاسی برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اولین همایش بین المللی ائتلاف فتح عراق برای حمایت و پشتیبانی از مقاومت ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیستی با حضور رؤسای سه گانه عراق و رؤسای فراکسیون های سیاسی برگزار شد.

در این همایش فرماندهان جنبش های مقاومت، قدرت های سیاسی، سفیران، نمایندگان کشور های دوست و برادر، شخصیت های دینی و فرهنگی و عشایری و علمی و اجتماعی حضور داشتند.

در پایان این همایش بیانیه ای صادر شد که متن آن به شرح زیر است:

ائتلاف فتح به استناد توصیه های آیت الله سید علی سیستانی، اولین همایش حمایت از ملت فلسطین در مقاومت در برابر صهیونیست های اشغالگر را برگزار کرد.

این همایش به تشریح و معرفی راه های حمایت از ملت فلسطین و مقاومت اسلامی در مقابله با اشغالگران غاصب صهیونیستی پرداخت.

تأکید بر حمایت کامل و پشتیبانی قاطع از ملت فلسطین

حاضران در این همایش بر حمایت کامل و پشتیبانی قاطع از ملت فلسطین در مقاومتش در برابر رژیم اسرائیل و تلاش جدّی برای افزایش همبستگی مردمی و رسمی با مسئله فلسطین تأکید کرده و گفتند: این آمادگی را دارند که تمامی انواع حمایت و پشتیبانی مالی و تسلیحاتی و انسانی را برای استمرار پیروزی بزرگ که در نبرد "سیف القدس" تحقق یافته، داشته باشند.

برگزاری همایش بین‌المللی حمایت از مقاومت فلسطین توسط ائتلاف فتح

قدردانی از آیت الله سیستانی و فرماندهان شهید

شرکت کنندگان در همایش پیروزی مقاومت فلسطین که توانست موازین و معادلات بازدارندگی در مقابله با رژیم اشغالگر را تغییر دهد را تبریک گفتند و همچنین از بیانیه حضرت آیت الله سیستانی و تمامی کسانی که در یاری و تقویت مقاومت فلسطین نقش داشتند، به ویژه از فرماندهان شهید (سردار سلیمانی و المهندس) تشکر و قدردانی کردند.

دعوت به جمع آوری کمک بشردوستانه و ارسال آن اردوگاه آوارگان

حاضران در همایش، دولت عراق را به انجام تمامی اقدامات قانونی در محافل بین المللی برای محکومیت اشغالگران و جنایت های پی در پی آن و نقض ارزش های آسمانی و قوانین بین المللی و حقوق بشر از سوی این رژیم و  مجازات مجرمین صهیونیستی دعوت کردند.

این همایش دولت عراق و ملت این کشور را به جمع آوری کمک های بشر دوستانه و فرستادن کاروان های کمک های لجستیک به اردوگاه های فلسطینی و فعالیت در درمان مجروحان و آسیب دیدگان دعوت نمود.

دعوت از دولت های عربی و اسلامی به اتخاذ موضع شجاعانه

حاضران در همایش دولت های عربی و اسلامی را به اتخاذ موضع واضح و شجاعانه در قبال تجاوز های آشکار علیه حقوق فلسطینی ها از طریق قطع روابط با رژیم اسرائیل و بیرون راندن نمایندگان آن از کشور و عقب نشینی از عادی سازی خیانت بار روابط با اسرائیل و اصلاح مسیر دعوت کردند.

برگزاری همایش بین‌المللی حمایت از مقاومت فلسطین توسط ائتلاف فتح

دعوت از سازمان همکاری اسلامی به برگزاری نشست فوق العاده

این همایش سازمان همکاری اسلامی را به برگزاری نشست فوق العاده برای حمایت از مقاومت فلسطین و نجات مسجد الاقصی از لوث تجاوز های اسرائیل و حمایت از اولین قبله مسلمانان در برابر یهودی سازی و دفاع از حقوق ملت فلسطین دعوت کرد و از شورای امنیت خواست به وظیفه خود مطابق بند هفتم منشور سازمان ملل متحد عمل کرده و مانع تجاوز های اسرائیل در تمامی مناطق فلسطین اشغالی شود.

حاضران در این همایش تمامی ملت های آزاده در سرتاسر جهان را به حمایت ملت مقاوم فلسطین و یاری آنها در باز پس گیری حقوق غصب شده در تمامی سطوح رسانه ای، مادی و معنوی دعوت کردند و اشاره کردند: این همایش آغاز بر سلسله همایش های علمی، قانونی، مردمی و عشایری در همبستگی با ملت فلسطین خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha