پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مقاومت فلسطین

حوزه/ احمد المدلل از آمادگی مقاومت فلسطین برای ورود به نبردی جدید در دفاع از قدس خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، احمد المدلل عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین از آمادگی مقاومت فلسطین برای ورود به نبردی جدید در دفاع از قدس خبر داد.

وی اشاره کرد: نبرد سیف القدس همچنان در برابر چشمان دولت افراطی صهیونیستی و ائتلاف ضعیف و سست آن پا برجاست.

المدلل با بیان اینکه "نفتالی بنت" نخست وزیر رژیم اسرائیل مانند پرنده زخمی رفتار می کند، گفت: رژیم صهیونیستی علی رغم اینکه جنایت خود را علیه ملت فلسطین تشدید کرده است، امّا چشم از مقاومت برنداشته و از آن می ترسد؛ چراکه آنها به خوبی می دانند که طرح و برنامه مقاومت به درستی انجام می گیرد و در تجربه و کاردانی پیشرفت داشته است.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، می داند که اگر مرتکب هرگونه جنایت علیه فلسطینی ها شود، ائتلاف آن به پایان راه خواهد رسید.

وی ادامه داد: ما بعد از نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) تأکید کردیم که شمشیر قدس همچنان آخته است؛ چراکه مأموریت حقیقی آن دفاع از مسجد الاقصی است.

احمد المدلل اشاره کرد: آنچه در مسجد الاقصی جریان دارد، یک نبرد شدید در دفاع از تاریخ، جغرافیا و عقیده است و سخت ترین نبردی خواهد بود که اشغالگران علیه مقاومت آغاز کرده اند؛ چراکه رژیم اشغالگر به خوبی درک می کند که جامعه صهیونیستی دیگر تحمل ضربه های مقاومت را ندارد و مهاجرت از سرزمین های اشغالی آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha