جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار قاسم سلیمانی

حوزه/ اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و المهندس، مناسبتی شد تا فرماندهان گروه های فلسطینی، از خدمات سردار سلیمانی قدردانی کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، مناسبتی شد تا فرماندهان گروه های فلسطینی حاضر در دمشق، از خدمات شهید سردار سلیمانی قدردانی کرده و به بخش پنهان حمایت بزرگ این شهید از مسئله اول مسلمانان اشاره کنند.

سردار سلیمانی مانع حذف مسئله فلسطین شد

طلال ناجی دبیرکل جبهه مردمی آزادی بخش فلسطین گفت: سردار سلیمانی معتقد بود که قدرت ما در مستقل بودن تصمیمات ماست و بزرگترین همّ و غم سردار این بود که برای یاری فلسطین و سایر ملت های عربی و اسلامی در کنار محور مقاومت متحد باشیم.

وی با اشاره به روابط شهید سردار قاسم سلیمانی با گروه های فلسطینی که به شکل دوره ای برای هماهنگی میدانی مشترک با وی دیدار داشتند، افزود: شهید سلیمانی در روند ذخیره موشک که تمامی تجاوز های صهیونیست ها به نوار غزه را ناکام گذاشت، نقش بزرگی داشت و مانع حذف مسئله فلسطین شد و همچنین برای تقویت موضع مقاومت ملت ما در کرانه باختری تلاش کرد.

مقاومت به لطف حمایت بزرگ شهید سلیمانی روی پای خود ایستاد

اسماعیل ابو مجاهد هماهنگ کننده جنبش جهاد اسلامی در فلسطین تأکید کرد: مقاومت به لطف حمایت بزرگ شهید قاسم سلیمانی از نیرو های مقاومت روی پای خود ایستاد و بررسی دقیق میدانی سردار در خصوص قدرت مقاومت در ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن صهیونیستی، مانع تجاوز های اسرائیل به نوار غزه شد و باعث شد این رژیم قبل از هرگونه تجاوزی برنامه ریزی کند.

ماهر الطاهر مسئول دایره سیاسی جبهه مردمی آزادی بخش فلسطین اشاره کرد: تشییع شهید قاسم سلیمانی فراتر از مرز ها بود، لذا برای او و همرزمش شهید ابو مهدی المهندس در یمن، لبنان، سوریه، عراق و غزه مراسم تشییع برگزار شد و سردار شهید سلیمانی وقت، توانایی و فکر خود را برای فلسطین به کار گرفت و به ملت فلسطین قدرت پایداری بخشید.

شهید سردار سلیمانی ستون فقرات مقاومت بود

عضو جبهه مردمی آزادی بخش فلسطین بیان داشت: شهید سلیمانی مایه نگرانی و بار بزرگی بر دوش کسانی بود به دنبال عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل بودند و آنها فکر کردند که ترور سردار سلیمانی راه را برای برپایی روابط آشکار با اشغالگران باز خواهد کرد، امّا آنها فراموش کردند که سردار سلیمانی یک مسیر و رویکرد مستحکمی را برای مبارزه و مقاومت به جای گذاشته است و این شهید مایه آزار و اذیت اشغالگران و ابزار آنها باقی خواهد ماند. او به منزله ستون فقرات مقاومت بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha