شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید سردار سلیمانی

حوزه/ احمد ویحمان شهید سردار سلیمانی را شخصیتی استثنایی و دارای تحلیلات عمیق توصیف کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، احمد ویحمان رئیس "رصدخانه مراکش علیه عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل"، شهید سردار سلیمانی را شخصیتی استثنایی و دارای تحلیلات عمیق توصیف کرد.

 وی اشاره کرد: حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت غیر عادی بود که از سال ها پیش با عملکردش در نیرو های سپاه قدس و حضورش در تمامی جبهه ها در مقابله با طرح های امپریالیستی و صهیونیستی در منطقه عربی و اسلامی، توجه مرا به خودش جلب کرد.

 این سیاستمدار مراکشی با بیان اینکه در جریان سفر به ایران، به همراه برخی از رهبران عربی و فلسطین و لبنانی با شهید سلیمانی دیدار داشته است، افزود: قبل از هر چیزی آنچه در شخصیت این مرد مورد ستایش است، تواضع عمیق و صمیمیت ایشان است. شهید سلیمانی در اولین ملاقات، آنچنان با طرف مقابل گرم می گیرد و صمیمی می شود که گویی سال ها او را می شناسد و با او دوست بوده است.

وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی مردی آرام با تحلیلات عمیق بود و تلاش می کرد که حتی یک دقیقه از وقتش تلف نشود. حدو سه ساعت با ایشان نشست داشتیم، تمامی این مدت مملو از معلومات و پرسش هایی در خصوص مسائل مهم منطقه بود.

ویحمان تصریح کرد: شهید سلیمانی در رفتار خود جدّی بود، امّا جدّیتش با ملاطفت و خونگرمی همراه بود. زمانی که انسان به او گوش فرا می داد، علاقمند می شد که بیشتر گوش بدهد.

وی در ادامه گفت: حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت استثنایی بود که به گمانم توانستم رمز و راز این استثنایی بودن و عظمت او را رمز گشایی کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha