جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: باید بتوانیم با انجام کارهای فرهنگی تفکرات و دیدگاه های انقلابی شهیدان به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را به نسل های جدید منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمد سادات، ظهر امروز در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی و مذهبی استان کردستان که در راستای برنامه‌ریزی برای ویژه برنامه‌های شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: رمز محبوبیت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تفکر و اندیشه ناب اسلامی ایشان بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: باید ابعاد مختلف شخصیتی شهید سلیمانی برای نوجوانان و جوانان تبیین شود تا با شخصیت دینی، سیاسی، نظامی و... این سردار بزرگ اسلام بهتر آشنا شوند.

این مقام فرهنگی ادامه داد: باید بتوانیم با انجام کارهای فرهنگی تفکرات و دیدگاه های انقلابی شهیدان به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را به نسل های جدید منتقل کنیم.

حجت الاسلام سادات بیان داشت: شهید سلیمانی هم در عرصه بین المللی شخصیت محبوبی بود و هم اینکه ایشان در بحث تقریب مذاهب اسلامی تلاش های بسیاری داشته‌اند که این تلاش‌ها باید به جامعه شناسانده شوند.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های تخصصی پیرامون شهید سلیمانی بیان کرد: می‌توان با استفاده از امکانات رسانه‌ای، فرهنگی و هنری ابعاد شخصیتی این سردار بزرگ و انقلابی را بهتر و کامل‌تر به جامعه معرفی کنیم.

حجت الاسلام سادات، در پایان گفت: از نهادهای فرهنگی، رسانه‌ها، حوزه های علمیه و... می خواهیم که در شناساندن شخصیت والای شهید حاج قاسم سلیمانی تلاشی جهادگونه داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha