پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آية الله عيسى قاسم

حوزه/ آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین به مناسبت روز جهانی قدس گفت: گزینه ملت بحرین، همان مقاومت مشترک با تمامی فرزندان امت علیه تجاوز اسرائیلی، عادی سازی روابط و معامله قرن است و از توطئه، سازش و تسلیم رژیم بحرین در برابر خواسته آمریکا و صهیونیسم برائت می جویند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین طی سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: گزینه ملت بحرین، همان مقاومت مشترک با تمامی فرزندان امت علیه تجاوز اسرائیلی، عادی سازی روابط و معامله قرن است و از توطئه، سازش و تسلیم رژیم بحرین در برابر خواسته آمریکا و صهیونیسم برائت می جوید.

ایشان ادامه داد: موضع ملت بحرین در برابر هرگونه تجاوز علیه کرامت امت، استقلال و سلامت اراضی آن قاطع و با جانفشانی، جهاد و مقاومت همراه است و این ملت از تمامی خاک فلسطین و سرزمین اسلامی حمایت می کند.

آیت الله قاسم نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) را نشانگر آگاهی عمیق اسلامی، بصیرت با نفوذ نسبت به آینده و رویکرد سیاسی فراگیر و فهم دقیق فقهی دانست و گفت: روز قدس، روز مسجد الاقصی، قدس، فلسطین و تمامی امت است.

رهبر شیعیان بحرین روز قدس را در شرایط کنونی برای حفظ امت و سرنوشت آن بسیار ضروری دانست و گفت: امروز معامله قرن، کنفرانس منامه و رقابت در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط تعدادی از کشور های عربی جریان دارد و اسرائیل در نظر نظام های عربی دوستی است که از آن امنیت و حمایت طلب می کنند.

آیت الله قاسم ادامه داد: امروز برخی از کشور های اسلامی در سایه حمایت نظام های سیاسی، عرصه را برای فعالیت های مُخرب اسرائیلی گشوده و فعالیت های رسانه ای گسترده ای در جهت عادی سازی روابط و تسلیم در برابر خواست آمریکا و اسرائیل انجام می گیرد.

ایشان در خصوص شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: یاد شهید سلیمانی با مسجد الاقصی و قدس، مسئله فلسطین و اولویت آن همراه است و سردار سلیمانی در ایمان، جهاد، صبر، بصیرت، جانفشانی و قدرت به حرکت در آوردن روحیه انقلابی، الگو بود.

آیت الله قاسم در پایان از مردان مقاومت و تلاشگران راه نجات امت، دین و کرامت آن از دست دشمنان خداوند، انسانیت، حق، عدالت و ارزش ها تشکر و قدردانی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha