پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جنبش توحید اسلامی لبنان

حوزه/ جنبش توحید اسلامی لبنان با بیان اینکه شهادت فرمانده بزرگ سردار قاسم سلیمانی آینده منطقه را ترسیم کرد، اشاره کرد: بدون شک این شهادت هم همچون آتشی مستکبران را می سوزاند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش توحید اسلامی لبنان با بیان اینکه شهادت فرمانده بزرگ سردار قاسم سلیمانی آینده منطقه را ترسیم کرد، اشاره کرد: بدون شک این شهادت هم همچون آتشی مستکبران را می سوزاند و پروژه های آنان را  از بین می برد و هم نوری برای مستضعفان جهان و امید آزادگان و تمامی نیرو های مجاهد لبنان و فلسطین و بازتاب دهنده نابودی رژیم اسرائیل و شکست آمریکا است.

این جنبش افزود: پاسخ به ترور سردار سلیمانی و تمامی شهدا مسئولیتی مشترک است و این پاسخ باید به اندازه این جنایت که همان ریشه کن شدن رژیم غاصب صهیونیستی است، باشد.

جنبش توحید در ادامه گفت: به همین دلیل دشمن صهیونیستی باید نگران باشد؛ چراکه فاکتور حساب آن بزرگ است و مجازات انجام خواهد شد. امت ما هرگز ترور شهید سلیمانی را فراموش نخواهد کرد، همچنان که ترور شهیدان عماد مغنیه، سید عباس الموسوی، شیخ احمد یاسین و محسن فخری زاده را فراموش نمی کند.

جنبش توحید اسلامی تصریح کرد: موشک های ایران، یمن، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین تمامی نقاط فلسطین اشغالی را با تمام دقت خواهد زد و نبرد بزرگی با مشارکت اقشار مذهبی، قومی و نژادی خواهد بود.

این جنبش، فلسطین را قطب نمای درگیری امت و قبله مجاهدین و تمامی کسانی که در این راه قدم می گذارند و حامیان مقاومت توصیف کرد و بیان داشت: در مقابل کشور های عربی که روابط خود را با رژیم اسرائیل عادی می کنند، با خیانت و ظلم قدس را می فروشند.

جنبش توحید اسلامی در پایان تأکید کرد: تاریخ نام فرماندهان شهید را با حروفی از طلا جاودانه خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha