جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم بزرگداشت شهیدان سلیمانی و المهندس در حومه دمشق

حوزه/ مراسم بزرگداشت شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت در منطقه "حتیتة الترکمان" در حومه دمشق برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مراسم بزرگداشت شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت در منطقه "حتیتة الترکمان" در حومه دمشق برگزار شد.

حاضران در این مراسم به رشادت های شهید سلیمانی و نقش ایشان در محور مقاومت و همچنین نقش برجسته این شهید در مبارزه با تروریسم در کنار ارتش سوریه پرداختند.

حاضران همچنین بر اهمیت استمرار راه مقاومت تا تحقق پیروزی کامل بر تروریسم و حامیان آن تأکید کرده و از جانفشانی ارتش سوریه در نبرد ده ساله با تروریسم تشکر و قدردانی کردند.

در این مراسم نمایشگاهی از تابلو ها و کار های هنری در رابطه با شهید سردار سلیمانی افتتاح شد و گروه سرود، سرود هایی در خصوص ارزش شهادت و مقاومت اجرا کردند.

در مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی، حجت الاسلام و المسلمین حمید صفار هرندی نماینده ولی فقیه در سوریه، جواد ترک آبادی سفیر ایران در سوریه، طلال ناجی دبیرکل جبهه مردمی برای آزاد سازی فلسطین، ابو النصر جمران استاندار دمشق، تعدادی از اعضای مجلس سوریه، فرمانده پلیس استان دمشق و تعدادی از نمایندگان گروه های مقاومت فلسطین حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha