جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
داود شهاب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: نواره غزه به لطف شهید حاج قاسم سلیمانی قدرتمند شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: نواره غزه به لطف شهید حاج قاسم سلیمانی قدرتمند شده است.

وی طی سخنانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مسئله فلسطین و مقاومت فلسطین بسیار توجه داشت و برای آن اهمیت ویژه ای قائل بود و این مسئله یک اولویت اساسی برای سردار بود.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی افزود: شهید سلیمانی این آمادگی را داشت که برای تقویت استقامت و پایداری مردمی فلسطین، با تمامی فلسطینی ها همکاری کند.

شهاب تصریح کرد: امروز مقاومت فلسطین در سایه محاصره و تحریم ها و در سایه تهدید همیشگی به استفاده از ابزار و اسلوب های فشار برای شکست غزه و وادار کردن آن به تسلیم شدن، توانمندی های آن پیشرفت داشته و شمار آن بیشتر شده و از یک حمایت گسترده مردمی برخوردار است، به گونه ای که غزه در موضوع تسلیحات بر خودش تکیه دارد؛ در تمامی این موارد، شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بزرگی داشته است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی برای توسعه و پیشرفت مقاومت فلسطین در سطوح تسلیحات، آموزش و حمایت مادی و نظامی تلاش کرد.

سخنگوی جنبش جهاد بیان داشت: شهید سلیمانی می گفت برای کسب عوامل قدرت، همه چیزی برای شما در دسترس و مهیاست؛ چراکه سردار می دانست که محاصره بسیار سخت خواهد بود و فشار پیرامون غزه بیشتر خواهد شد، به همین خاطر گام های سریعی بر می داشت و تلاش می کرد از هر فرصتی برای توسعه غزه استفاده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha