جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهادت سردار سلیمانی فرودگاه بغداد

حوزه/ تحلیلگر سیاسی ترور سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس را جنایت وحشیانه دانست که هدف از آن تشدید تنش ها در منطقه بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "بل دورس" روزنامه نگار، تحلیلگر سیاسی و فعال آمریکایی، ترور سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس را جنایت وحشیانه ای دانست که هدف از آن تشدید تنش ها در منطقه در جهت موسسه سرمایه گذاری آمریکا بود.

وی افزود: جمهوری خواهان و دموکرات ها جدای از اختلافات تاکتیکی و اختلافات میان گروه ها، به منافع شرکت های آمریکایی که به دنبال ابقای ایالات متحده و بانک ها و شرکت های آمریکایی در مرکز اقتصاد جهانی هستند، توجه ویژه دارند و این کار را از طریق تروریسم و زور و خشونت انجام می دهند و این اقدامات را تنها راه برای حفظ وضعیت به شکل موجود، می دانند.

تحلیلگر سیاسی آمریکا، ترور سردار سلیمانی و المهندس را جنایت وحشتناک توصیف کرد که هدف از آن وارد کردن تمامی منطقه در جنگی گسترده به نفع بانک ها و شرکت های آمریکا بود.

وی این علمیات تروریستی را محکوم کرد و گفت: این اقدام به نفع ملت ایالات متحده یا اکثریت مردم ایالات متحده یا جهان نیست.

همگی به نقش محوری سردار سلیمانی و المهندس در شکست داعش شهادت می دهند

"دورس" ادامه داد: این دو فرمانده برای شکست گروهک تروریستی داعش جان خود را به خطر می انداختند و راهی میدان نبرد می شدند و قهرمانان آزاده جهان نیز شهادت دادند که این دو در شکست گروهک های تروریستی نقش محوری و اصلی داشتند.

این عملیات بزدلانه تروریستی به دستور دونالد ترامپ انجام گرفت

فعال آمریکایی با اشاره به اینکه این عملیات بزدلانه تروریستی به دستور دونالد ترامپ انجام گرفت و پنتاگون مسئولیت آن را به عهده گرفت، بیان داشت: این عملیات احساسات خصمانه علیه ایالات متحده را در عراق برانگیخت و قانونگذاران عراقی مصوبه اخراج تمامی نیرو های بیگانه از کشور را به تصویب رسانده و گروه های مقاومت عراق متعهد شدند که اگر آمریکا به مصوبه پارلمان پایبند نباشد علیه نیرو های آمریکایی سلاح به دست می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha