شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ زیاد نخاله با تأکید بر اینکه شهید سردار سلیمانی توجه زیادی به بعد نظامی فلسطینی ها داشت، افزود: ایران در کمک رسانی به فلسطین کوتاهی نکرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی توجه زیادی به بعد نظامی فلسطینی ها داشت، افزود: ایران در کمک رسانی به فلسطین کوتاهی نکرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی بسیار تلاش می کرد که رزمندگان فلسطینی تجربه رزمی و ساختن اسلحه کسب کنند، اشاره کرد: شهید سلیمانی، فرد مناسب در وقت مناسب و مکان مناسب بود.

قدس اشغالی همیشه در قلب سردار سلیمانی قرار داشت

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه شهر قدس اشغالی همیشه در قلب سردار سلیمانی قرار داشت، تأکید کرد: تمامی نبرد هایی که شهید سلیمانی در منطقه در آن حضور داشت، قطب نمای آن جنگ قدس بود؛ چراکه هدف حفظ مقاومت است.

زیاد نخاله ادامه داد: قدرت و امکاناتی که امروز غزه به آن دست یافته است، نتیجه تلاش های بزرگ شهید سلیمانی است.

گام راهبردی سردار سلیمانی با ارسال موشک ها و اسلحه ها به نوار غزه آغاز شد

عضو ارشد جهاد اسلامی تصریح کرد: گام راهبردی سردار سلیمانی با ارسال موشک ها و اسلحه ها به نوار غزه آغاز شد و این مسئله شبیه یک معجزه بود و از نظر فنی و امنیتی و امکان پذیر بودن بسیار سخت بود، امّا انجام شد.

وی در ادامه گفت: سردار سلیمانی شخصاً در این مسیر تلاش کرد و به کشور های متعدد سفر کرد و برای رساندن این سلاح ها برنامه ریزی و مقدمه چینی کرد، و واقعاً این سلاح ها به غزه رسید.

زیاد نخاله در پایان تأکید کرد: من می گویم سلاح هایی که سردار سلیمانی به نوار غزه رساند، با همان موشک ها راه برای بمباران تل آویو باز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha