پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زیاد نخاله و شیخ زهیر جعید

حوزه/ شیخ زهیر جعید هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان و شیخ هاشم منقاره عضو ارشد این جبهه و به همراه هیئتی از این جبهه با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر جعید هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان و شیخ هاشم منقاره عضو ارشد این جبهه و به همراه هیئتی از این جبهه با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کردند.

هیئت جبهه عمل اسلامی، پیروزی نبرد "سیف القدس" را به نخاله تبریک گفت و اشاره کرد: این پیروزی با جانفشانی بزرگ گردان های قدس و سایر برادران گروه های مقاومت فلسطین و همچنین با پایداری و استقامت زنان، پیرمردان و کودکان غزه و تمسک آن ها به گزینه مقاومت و جهاد حاصل شد.

اصرار رهبران سیاسی و میدانی بر استمرار نبرد نتانیاهو را با شکست مواجه کرد

حاضران در این دیدار بیان داشتند: دشمن از طریق ارتکاب جنایت های وحشیانه در حق کودکان، زنان و پیرمردان و هدف قرار دادن مستقیم غیر نظامیان، تخریب هدفمند برج ها، ساختمان های مسکونی و موسسات تجاری و زمین های کشاورزی به دنبال تسلیم غزه و تحمیل شروط خود بود، امّا اصرار رهبران سیاسی و میدانی بر استمرار نبرد و استمرار شلیک موشک به سمت تل آویو، طرح های نتانیاهو را با شکست مواجه کرد و هیمنه دشمن را در هم شکست و آن را مجبور به اعلام شکست و توقف تجاوز نمود و معادل جدیدی را در حمایت از قدس و مسجد الاقصی و دفاع از آن دو رقم زد.

حمایت های مردمی انگیزه بزرگی به مردان مقاومت و جهاد بخشید و آنها را در تحقق پیروزی یاری کرد

همچنین حاضرین از حمایت بزرگ مردمی و انتفاضه قدس، کرانه باختری و سرزمین های ۱۹۴۸ فلسطین و جانفشانی های بزرگ و مستمر و از همبستگی بزرگ مردمی، عربی، اسلامی و جهانی از غزه و فلسطین تشکر و قدردانی کرده و افزودند: این حمایت ها انگیزه بزرگی به مردان مقاومت و جهاد بخشید و آنها را در تحقق پیروزی یاری کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha