جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ زیاد نخاله گفت: سردار شهید سلیمانی از همه عنوان‌ها و معادلات و صفات بزرگتر بود و در میدان‌های نبرد حاضر و فعال بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون شهید سازمان نیروهای مردمی عراق که امروز جمعه در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: از میان برداشتن او به دلیل ترس آمریکایی‌ها بود تا راه را به روی بزرگ طلبی و فساد صهیونیستی باز کنند و پروژه صهیونیستی بتواند بر فلسطین مسلط شود و محاصره مجاهدین فلسطین تکمیل گردد.

وی با اشاره به اینکه تصمیم دشمن این است که فلسطین و قدس را بفروشند و این کار را در غیاب شهید سلیمانی می‌کنند، عنوان کرد: شهادت می‌دهم شهید سلیمانی در رأس مجاهدان ملت فلسطین از قدس و فلسطین دفاع می‌کرد.

زیاد نخاله با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی فرماندهی بود که برای اسلام زندگی مجاهدانه‌ای داشت، گفت: او از همه عنوان‌ها و معادلات و صفات بزرگتر بود و در میدان‌های نبرد حاضر و فعال بود، به طور خاص در جبهه فلسطین حاضر بود و نبردهایی که انجام می‌داد برای آن بود که به فلسطین و مجاهدین فلسطینی زندگی جدیدی عطا کند و اشغالگری صهیونیستی را از ملت فلسطین و این کشور بزداید.

وی اظهار داشت: شهادت می‌دهم موشک‌هایی که پایتخت رژیم صهیونیستی را در هم کوبید خود شهید سلیمانی در رساندن آن‌ها به مجاهدین فلسطینی نظارت داشت و علاوه بر آن بر رساندن تخصص‌ها تجارب و دانش‌های متعدد دیگری بر فلسطین نظارت می‌کرد.

زیاد نخاله در ادامه گفت: سال قبل که سردار سلیمانی به شهادت رسید، شهادت ایشان آغازی بر فروپاشی‌های دیگر منطقه بود و دیدیدم که رهبران منطقه یکی پس از دیگری در برابر سرور آمریکایی شان برای کسب حمایت از خود با یکدیگر مسابقه می‌گذارند و فلسطین را می‌فروشند و این دلیلی بر شکست آنهاست.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی مجاهدانه زیست و تمنای شهادت در خاک فلسطین را داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha